آشنایی با باریک ترین لپ تاپ جهان

ال‌جی Gram SuperSlim تمام لپ‌تاپ‌های فوق باریک دیگر را با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی، ضخامت ۰.۴۹ اینچی و وزن باورنکردنی ۲.۱۸ پوند به چالش می‌کشد.

ال‌جی Gram SuperSlim تمام لپ‌تاپ‌های فوق باریک دیگر را با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی، ضخامت ۰.۴۹ اینچی و وزن باورنکردنی ۲.۱۸ پوند به چالش می‌کشد. وقتی این دستگاه را در دست می‌گیرید، باورکردنی نیست که قلب یک لپ‌تاپ واقعی و کارآمد درون آن قرار دارد.

حتی شگفت‌انگیزتر از این، این است که این لپ‌تاپ ضعیف نیست و تنها برای وبگردی یا نوشتن اسناد نیست. با داشتن پردازنده Intel Core i7-1360p، حافظه ۳۲ گیگابایتی RAM، ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و کارت گرافیک Intel Iris Xe، این دستگاه به اندازه کافی قدرت دارد تا از رقبای خود پیشی بگیرد. همچنین نباید فراموش کنیم که این دستگاه یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی OLED دارد، در حالی که از بسیاری از لپ‌تاپ‌های فوق باریک ۱۳-۱۴ اینچی سبک‌تر است.

LG Gram SuperSlim در آزمون‌های بنچ مارک عملکرد خود را ثابت کرد و امتیازی در Geekbench 5 به دست آورد که بالاتر از میانگین لپ‌تاپ‌های پریمیوم و حتی بالاتر از MacBook Air M2 بود! حافظه SSD آن نیز با سرعت انتقال فایل ۱۶۹۲.۴ مگابایت بر ثانیه عمل کرد که به طور قابل‌توجهی بالاتر از میانگین پریمیوم ۱۳۶۲.۷ مگابایت بر ثانیه است.

احتمالاً فکر می‌کنید که این لپ تاپ که باتری ضعیفی دارد. به نظر می‌رسد که ال‌جی همچنین یک باتری بزرگ را در فضای جیبی Gram SuperSlim قرار داده است، که در تست باتری ما به مدت ۱۱ ساعت و ۳۸ دقیقه دوام آورد.

پس نقطه ضعف چیست؟ یک ترفند جادویی که ال‌جی نتوانسته انجام دهد این است که عمق بیشتری برای کیبورد ایجاد کند، که به نظر کارشناس ما کمی کم‌عمق بود. این مسئله به حدی نیست که تجربه کار با آن را خراب کند، اما اگر هر روز هزاران کلمه تایپ می‌کنید، باید در نظر داشته باشید.

با این حال، این کیبورد کم‌عمق بهایی کوچک برای آنچه که به دست می‌آورید است. به همین دلیل، LG Gram SuperSlim موفق به کسب امتیاز ۴.۵ ستاره و جایزه انتخاب ویراستار شد. اگر به دنبال یک اولترابوک بسیار قابل حمل هستید، دیگر به دنبال چیزی نگردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا