آغاز فروش اقساطی چهار محصول فونیکس از این تاریخ +جزئیات

شرکت مدیران خودرو با اعلام یک بخشنامه جدید، شرایط فروش اقساطی چهار محصول فونیکس را برای ماه آبان ۱۴۰۳ مشخص کرده است.

به گزارش اقتصادایران، شرکت مدیران خودرو با انتشار یک بخشنامه جدید، شرایط فروش اقساطی ۴ محصول فونیکس در آبان ماه ۱۴۰۳ را اطلاع رسانی کرد.
در طرح جدید فروش محصولات مدیران خودرو که از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۵ آبان ماه در نمایندگی های منتخب این شرکت آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، چهار محصول فونیکس تیگو ۸ پرومکس، فونیکس FX پریمیوم، فونیکس آریزو ۸ و فونیکس تیگو ۷ پرو پریمیوم با شرایط فروش نقدی و اقساطی به متقاضیان عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

آغاز فروش اقساطی چهار محصول فونیکس از این تاریخ +جزئیات

فروش اقساطی فونیکس مدیران خودرو

براساس این طرح، خودرو فونیکس تیگو ۸ پرومکس با قیمت مصوب ۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان و شرایط فروش اقساطی با پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان و مابقی در اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماه به متقاضیان عرضه می‌شود. کراس اوور فونیکس اف ایکس پریمیوم نیز با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان و شرایط فروش اقساطی با پیش پرداخت ۹۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و مابقی در اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماه عرضه می‌شود.

آغاز فروش اقساطی چهار محصول فونیکس از این تاریخ +جزئیات

دو خودرو فونیکس آریزو ۸ و فونیکس تیگو ۷ پرو پریمیوم نیز بصورت اقساطی و با پرداخت ۶۰ درصد مبلغ کل به عنوان پیش پرداخت عرضه می‌شوند. سدان لوکس فونیکس آریزو ۸ با قیمت مصوب ۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان و شرایط فروش اقساطی با پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان، و کراس اوور فونیکس تیگو ۷ پرو پریمیوم نیز با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان و با پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۳۸ میلیون تومان عرضه می‌شود. باقیمانده قیمت این دو خودرو در اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماه از خریداران اخذ می‌شود.

منبع: گجت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا