انتقاد تند فرهاد مجیدی از کاپیتانی نکونام

سرمربی اسبق استقلال در مصاحبه‌ای تلویزیونی به شدت علیه برخی افراد موضع گرفت.

به گزارش اقتصاد ایران، امیر قلعه‌نویی تابستان سال ۱۳۹۱ هدایت استقلال را بر عهده داشت و در اولین برنامه ۹۰ همان تابستان به عنوان مهمان تلفنی حضور یافت. قلعه‌نویی ر واکنش به عدم حضور فرهاد مجیدی در تیمش به عادل فردوسی‌پور گفت: چون فرهاد شرط بازوبند را برای بازگشت مطرح کرده بود، این مسئله را نپذیرفتیم.

دقایقی پس از این اتفاق، فرهاد مجیدی روی خط برنامه آمد و جواب داد. فرهاد در آن برنامه که البته متن صحبت‌هایش چهارم مرداد سال ۹۱ در خبرورزشی منتشر شد گفت: من به خاطر استقلال و هوادارانش می‌خواستم به این تیم برگردم. حتی به دفتر آقای فتح‌الله‌زاده هم رفتم تا قرارداد امضا کنم اما او به من گفت قلعه‌نویی گفته جواد نکونام کاپیتان تیم است. جواد نکونام بازیکن بزرگی است و کاپیتان تیم ملی نیز محسوب می‌شود اما استقلال قطعا چارچوب خود را دارد به همین خاطر احساس کردم اگر این مسئله را قبول کنم، به هواداران و تاریخچه استقلال بی‌احترامی کرده‌ام. از دوستان می‌خواهم اگر با بازیکنان صادق نیستند حداقل با مردم صداقت داشته باشند.

مجیدی در واکنش به این سوال که اگر به خاطر هواداران به استقلال برگشت پس چرا فصل قبل در اوج نیاز استقلال این تیم را تنها گذاشت، تصریح کرد: استقلال آن‌قدر بزرگ است که به یک فرد وابسته نباشد. وقتی من از این تیم جدا شدم استقلال ۹ امتیاز از تیم دوم جدول جلوتر بود. منتی سر استقلال نمی‌گذرم و مثل برخی افراد نیستم که بخواهم نوه و نتیجه‌هایم هم در استقلال باشند. مثل بعضی آدم‌ها هم نیستم که دوست دارند استقلال فقط زمانی که خودشان هستند موفق شود بلکه دلم می‌خواهد استقلال تحت هر شرایطی موفق باشد و هوادارانش شاد شوند.

منبع: خبرورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا