بالاخره آیفون ۱۶ بخریم یا نه؟ +بررسی و مقایسه

نویسنده سایت سی نت یعد از یکماه تجریه استفاده از آیفون ۱۶ به دارندگان آیفون ۱۲ و ۱۳ توصیه می‌کند که حتما مدل جدید را بخرند.

به گزارش اقتصادایران، لیزا ادیسیکو در این مطلب از تجربه یکماهه خود می‌گوید که هنوز به دکمه فیزیکی کپچر عکس عادت نکرده و هنوز به سبک قدیمی کار می‌کند.

البته وی تاکید می‌کند که این دکمه قرار بوده با هوش مصنوعی اپل کارآیی بیشتری داشته باشد که هنوز چنین نشده است.

وی می‌گوید:””شاید بازی با دکمه کپچر عکس یا همان Camera Control سرگرم کننده باشد، اما دلیلی برای خرید آیفون جدید نیست.  در عوض، جذابیت آیفون ۱۶ در مورد این است که چگونه همه چیزهای کوچک – مانند دکمه اکشن و یا جزیره پویا و حالا دکمه کنترل دوربین – با هم جمع می‌شوند و همه اینها باعث می‌شوند که آیفون ۱۶ ارزش بهتری نسبت به آیفون ۱۴ که درست دو سال پیش با همان قیمت عرضه شد، بدون هیچ یک از این ویژگی‌های اضافی، بهتر به نظر برسد. در غیر این صورت، آیفون ۱۶ نسبت به آیفون ۱۵ بهبودهایی در طول عمر باتری و عملکرد خود نشان داده است و اگر در حال ارتقاء از یک آیفون چند ساله مانند آیفون ۱۲ هستید، مطمئناً شاهد جهشی در عملکرد دوربین خواهید بود.”

وی تاکید دارد که دلیل جذابیت و خرید آیفون ۱۶ دکمه کپچد عکس نیست.

وی ادامه می‌دهد: “دوربین آیفون ۱۶ از آیفونی که چندین نسل از آن می‌گذرد، یک جهش به جلو  است. من دوربین آیفون ۱۶ را با دوربین آیفون ۱۲ مقایسه کردم تا ببینم چقدر تغییر کرده است و متوجه رنگ‌های پررنگ‌تر، کیفیت زوم واضح‌تر و رنگ‌های پوست دقیق‌تر شدم.”

به گفته وی از لحاظ عنلکزد و گرافیک آیفون ۱۶ کمی بهتر از آیفون ۱۵ شده ولی از نظر گرافیکی از اس ۲۴ اولترا سامسونگ عقب‌تر است.

از لحاظ عمر باتری آیفون ۱۶ یهتر از مدل سال گذشته خود را نشان داد.

لیزا در پایان تاکید دارد روزهایی که هر سال با آمدن آیقون جدید، گوشی خود را نو می‌کردیم گذشته است و آیفون ۱۶ ویژگی‌های منحصربفرد برای ایجاد این نوع جذابیت، برای دارندگان آیفون ۱۵ ندارد اما اگر آیفون ۱۳ به قبل را دارید، ارزش آن را دارد که با ۸۰۰ دلار گوشی خود را عوض کنید.

منبع: اطلاعات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا