برد قاطع تیم تراکتور در اولین بازی خود در مقابل الوکره قطر

تراکتور نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا سطح دو، از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران به مصاف الوکره قطر رفت...

به گزارش اقتصاد ایران، تیم تراکتور در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا (سطح دو) به مصاف الوکره قطر رفت. تراکتور نمایشی رویایی داشت و مثل بنز در دوحه درخشید و با پیروزی ۳ بر صفر، اقتدار خود را به رخ کشید.

الوکره قطر صفر – تراکتور ایران ۳

گلها: اشترکالی (۱۳) مهدی ترابی (۱۶) و امیرحسین حسین زاده (۳۸)

اخطارها: لوکاس مندس (الوکره) عارف غلامی و شجاع خلیل زاده (تراکتور)

ترکیب تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، عارف غلامی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز (۷۶ سوکول چیکالشی)، امیرحسین حسین‌زاده (۷۰مهدی هاشم نژاد)، مهدی ترابی (۸۵ مهدی شیری) و تومیسلاو اشترکالی (۷۶ سیدمهدی حسینی).

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

گل اول تراکتور، اشترکالی دقیقه ۱۳: اشتباه عبدالکریم حسن که رو به دروازه خودی در حال لمس توپ بود، در کنترل توپ لغزش کرد و این غفلت او با توپ ربایی اشترکالی همراه شد و این مهاجم خارجی دروازه الوکره را گشود.

گل دوم تراکتور، مهدی ترابی دقیقه ۱۶: محمد نادری به زیبایی مهدی ترابی را راه انداخت و او هم با یک ضربه استادانه دروازه میزبان را گشود.

گل سوم تراکتور، امیرحسین حسین زاده دقیقه ۳۸: باز هم محمد نادری از جناح چپ به محوطه جریمه الوکره زد، پاس او به امیرحسین حسین زاده نرسید اما مدافع الوکره زحمت کشید و با یک لمس توپ اشتباه، توپ را به امیرحسین حسین زاده رساند تا او هم در مصاف تک به تک با دروازه بان الوکره، دروازه میزبان را برای بار سوم باز کند.

تراکتور در دقایق پایانی فرصت داشت دو بار دیگر دروازه حریف را باز کند اما توپ برای بار چهارم و پنجم وارد دروازه میزبان نشد و نیمه اول با همان نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم الوکره برای جبران گل های خورده جلو کشید و حمله های پراکنده ای هم روی دروازه بیرانوند تدارک دید.

دقیقه ۵۰؛ مهاجم الوکره با ضربه سر دروازه تراکتور را نشانه رفت که توپ از کنار دست عارف غلامی عبور کرد اما گومز، مهاجم الوکره مدعی بود داور باید اعلام پنالتی کند. داور به درستی اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۵۵: اشتباه بیرانوند در خروج از دروازه نزدیک بود کار دست تراکتور بدهد.

دقیقه ۶۰: ضربه کاشته فرید بویالا با واکنش بیرانوند مهار شد.

دقیقه ۶۴: ضربه سنگین بازیکن الوکره را عارف غلامی از آستانه دروازه برگرداند اما اگر توپ از او رد می شد هم بیرانوند مسیر توپ را درست تشخیص داده بود.

دقیقه ۶۶: ضربه سنگین اشترکالی روی همکاری امیرحسین حسین زاده را دروازه بان الوکره به زمین برگرداند.

دقیقه ۷۳: علیرضا بیرانوند با پا ضربه گومز را برگرداند. واکنش بیرانوند به ضربه ناگهانی بازیکن حریف عالی بود. این موقعیت روی اشتباه شجاع خلیل زاده و پاس عبدالکریم حسن خلق شده بود.

دقیقه ۸۲: شوت سنگین بازیکن الوکره از بالای دروازه تراکتور به اوت رفت.

دقیقه ۸۷: علیرضا بیرانوند با یک خروج به موقع توپ را از زیر پای مهاجم الوکره درآورد و مانع فروپاشی دروازه تراکتور شد.

دقیقه ۸۸: عارف غلامی خوش شانس بود که داور ازبکستانی روی خطایی که انجام داد، کارت زرد دوم را به او نشان نداد وگرنه قاعدتا تراکتور باید در دقایق پایانی ده نفره بازی می کرد.

با سوت داور، تیم تراکتور بازی را ۳ بر صفر به سود خود تمام کرد.

منبع: خبرورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا