جزئیات بازی تیم ملی فوتبال ایران با قطر اعلام شد

دیدار تیم ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۲۴ مهرماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به صورت رسمی زمان و مکان دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را اعلام کرد. این دیدار سه‌شنبه ۲۴ مهرماه (۱۴ اکتبر) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

زمان و مکان دیدار ایران و قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به صورت رسمی اعلام کرده است که تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت. این دیدار در روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲ (۱۴ اکتبر ۲۰۲۴) و از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی برگزار می‌شود.

ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان دیدار ایران و قطر

بر اساس اعلام AFC، این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) در شهر مشهد برگزار خواهد شد. این ورزشگاه به عنوان یکی از مدرن‌ترین و بزرگ‌ترین استادیوم‌های ایران، با ظرفیت حدود ۲۵ هزار نفر، انتخاب شده است. ورزشگاه امام رضا در سال‌های اخیر میزبان برخی از مهم‌ترین مسابقات داخلی و بین‌المللی بوده است و میزبانی این بازی مهم نیز به آن سپرده شده است.

اهمیت بازی ایران و قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶

این دیدار در چارچوب مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار می‌شود. تیم ملی ایران به دنبال صعود مستقیم به جام جهانی است و این مسابقه یکی از دیدارهای حیاتی برای تیم ملی کشورمان خواهد بود. قطر نیز به عنوان یکی از تیم‌های مطرح آسیا، حریف قدرتمندی به شمار می‌آید و این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶؛ فرصت طلایی برای ایران

با توجه به تجربه‌های گذشته و حضور مستمر تیم ملی ایران در دوره‌های اخیر جام جهانی، این دیدار می‌تواند گام مهمی در مسیر رسیدن به مسابقات جهانی ۲۰۲۶ باشد. مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با تغییراتی در فرمت و افزایش تعداد تیم‌های صعودکننده برگزار می‌شود که امیدها برای صعود مستقیم تیم ملی ایران را افزایش داده است.

منبع: جهان صنعت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا