خواننده معروف و جنجالی هالیوودی دستگیر شد/ ماجرا چیست؟ +عکس

با وجود چندین اتهام و شکایت علیه شان دیدی، بسیاری از چهره‌های سرشناس به دلیل سکوت محسوس شان،باعث خشم مردم در شبکه‌های اجتماعی شده اند

به گزارش اقتصادایران، شان دیدی غول صنعت موسیقی امریکا، در مرکز یک رسوایی فزاینده قرار دارد که منجر به دستگیری او شده است. در ۱۶ سپتامبر، شان دیدی کامز در نیویورک به اتهام قاچاق جنسی و زورگویی و کنترل دستگیر شد.

همانطور که ابعاد این پرونده آشکار می شود، توجه نه تنها به «دیدی»، بلکه به افراد مشهور در لیست او، که مدت ها بخشی از حلقه درونی او بوده اند، نیز جلب می شود.

تحقیق علیه دیدی

مقامات فدرال ایالات متحده تحقیقات خود را در مورد شان دیدی در ماه مارس عمیق تر کردند و یورش به املاک وی در لس آنجلس و میامی به طور زنده پخش شد. از آن زمان، با وجود چندین اتهام و شکایت علیه او، بسیاری از چهره‌های سرشناس به دلیل سکوت محسوس شان،باعث خشم مردم در شبکه‌های اجتماعی شده اند.

اتهامات و دستگیری دیدی

«دیدی» کامز، با چندین پرونده قضایی روبرو شده است که بیشتر آنها به سوء رفتار شدید از جمله تجاوز و آزار جنسی اشاره می کنند. اتهامات اصلی از سوی چندین زن اعلام شده، از جمله نامزد سابق او، Cassie Ventura، و دیگران، که او را به سال ها سوء استفاده عاطفی و جنسی متهم کرده اند.

شکایت ونتورا (نامزد دیدی) که در نوامبر ۲۰۲۳ تنظیم شد، در خارج از دادگاه با مبلغی نامشخص حل و فصل شد، اما افشاگری ها از آن زمان به تحقیقات جنایی گسترده تر تبدیل شده است. اتهامات علیه «دیدی» با ادعاهایی مبنی بر استفاده از نفوذ، قدرت و ثروت او برای دستکاری، سوء استفاده و اجبار قربانیانش تأیید می شود.

شکایت فدرال علیه دیدی

دیدی با چندین پرونده کیفری روبرو است که حداقل چهار مورد مهم اخیراً در تیتر اخبار قرار گرفته است. این شکایت‌ها حول محور اتهامات تجاوز جنسی، قاچاق و رفتار توهین‌آمیز است. شاکیان عبارتند از: ونتورا (نامزد سابق او)، آدریا انگلس که او را متهم به قاچاق جنسی کرده است، دریک اسمیت که او را متهم به تجاوز جنسی کرده است، داون ریچارد خواننده سابق،« دیدی» را به آزار کلامی، فیزیکی و جنسی متهم کرد.

داون ریچارد، ادعا کرده که شاهد آزار و اذیت دیگران نیز بوده است، از جمله دختران زیر سن قانونی که در مهمانی های او مورد استثمار قرار گرفته اند.

دیدی همه اتهامات را رد می کند

دیدی به طور مداوم همه اتهامات را رد کرده است و تیم حقوقی او استدلال می کند که روابط و فعالیت ها توافقی بوده است.

چرا ستارگان هالیوود در مورد دیدی سکوت می کنند؟

اتهامات علیه دیدی به خشم گسترده عمومی منجر شده است و کاربران اینترنتی کلیپ های مصاحبه قدیمی خواننده رپ را دوباره به اشتراک می گذارند و به اظهارات مشکل ساز او اشاره می کنند.

بسیاری از شخصیت‌های هالیوود در مهمانی‌های آشفته و عجیب او شرکت کردند، در کنار او کار کردند یا از راهنمایی او بهره‌مند شدند. اکنون، سؤالاتی در مورد میزان اطلاع آنها از فعالیت های ادعایی و اینکه آیا آنها نیز ممکن است مورد بررسی دقیق قرار گیرند، مطرح می شود.

 دیدی و جی زی

با ادامه روند قانونی، توجه به رابطه «دیدی»با جی زی ( شوهر بیانسه، خواننده معروف) نیز جلب شد، زیرا این دو دوست صمیمی هستند. در حالی که جی زی از دوستی طولانی مدت و همکاری حرفه ای با دیدی لذت می برد، سکوت او مورد توجه عموم قرار گرفته است.

sean-diddy-combs-and-jay-z-attend-the-pre-grammy-gala-1711926869719

دیدی و جاستین بیبر

بیبر، که در نوجوانی به شهرت رسید، در اوایل کار خود مدتی را با دیدی گذراند. گزارش‌های رسانه‌ها نشان می‌دهند که بیبر برای ویدئویی در سال ۲۰۰۹، به مدت ۴۸ ساعت با دیدی همراه شد ؛ این امر سؤالاتی را در مورد ماهیت رابطه آنها ایجاد کرد. بیبر در آن زمان حدود ۱۵ سال داشت. بیبر علناً در مورد مشکلات حقوقی اخیر دیدی صحبت نکرده است.

gettyimages-104203721

دیدی و آشر

آشر (رپر معروف) در سال ۱۹۹۴، زمانی که حدود ۱۵ سال داشت، برای کار بر روی اولین آلبوم خود با دیدی همکاری کرد. آشر (خواننده) تا حد زیادی در مورد جزئیات زمان خود با «دیدی» سکوت کرده است، اگرچه یک بار اظهار داشت که فرزندانش را برای زندگی با او نمی فرستد. آشر درباره دستگیری یا اتهامات «دیدی»اظهار نظری نکرده است.

دیدی و جنیفر لوپز

جنیفر لوپز از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ با دیدی در رابطه بود؛ اگرچه لوپز در مورد درس هایی که از دیدی آموخته، مثبت صحبت کرده است، اما خیانت دیدی را تأیید کرد. لوپز همچنین در مورد اتهامات اخیر علیه «دیدی »سکوت کرده است.

IMG_20241007_140727_606

دیدی و اشتون کوچر

یک کلیپ مصاحبه از اشتون کوچر از سال ۲۰۱۹ در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته که در آن بازیگر به رازهایی از مهمانی های کثیف دیدی اشاره می کند. این مهمانی ها با گزارش هایی در مورد مواد مخدر و برهنگی مرتبط بوده اند.

کوچر همچنین اخیراً به دلیل دفاع از دنی مسترسون، که سال گذشته به اتهام تجاوز محکوم شد، با واکنش‌های منفی روبرو شد. این امر منجر به استعفای او از شرکت فناوری خود شد.

گفتنی است لئوناردو دی کاپریو، کیم کارداشیان و ماریا کری، اعضای ثابت مهمانی‌های معروف «دیدی»، بوده اند.

IMG_20241007_135615_922

از آنجایی که پرونده ها علیه « شان دیدی» ادامه دارد، ممکن است پیامدهای قانونی برای بسیاری از سلبریتی های هالیوود به وجود بیاید.

منبع: پارسینه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا