درگیری یک هوادار و سهراب بختیاری‌زاده در فرودگاه + ماجرا چه بود؟

بختیاری زاده، مربی استقلال، درباره درگیری ایجاد شده در فرودگاه در بازگشت کاروان استقلال از خرم آباد توضیحاتی داد.

به گزارش اقتصادایران، خبری در یکی از رسانه‌های ورزشی مبنی بر درگیری برخی از هواداران با سهراب بختیاری زاده، مربی استقلال، در فرودگاه مهرآباد منتشر شد.

بختیاری زاده در این باره می‌گوید: من بیرون از محوطه فرودگاه منتظر تاکسی بودم که دو نفر از هواداران سمت من آمدند و از من خواستند که درباره بازی امروز صحبت کنم. من هم به آنها پاسخ مثبت دادم و به سوالات آنها درباره تیم پاسخ دادم. البته در این بین مسائلی وجود دارد که نمی‌شود آنها را خارج از خانواده استقلال علنی کرد، بنابراین صحبت ما بیشتر از این حد جلو نرفت. اما ظاهرا این دوستان انتظارشان این نبود و بنابراین لحن‌شان تغییر کرد و صحبت‌هایی را مطرح کردند که من ترجیح دادم دیگر بحث را تمام کنم. در این بین افرادی هم در اطراف ما حضور داشتند که قضیه را فیصله دادند و من هم با تاکسی به خانه برگشتم.

بختیاری زاده گفت: همه ما از شرایط تیم ناراحت هستیم اما این اولین بار نیست که استقلال در این شرایط گرفتار می‌شود و امیدواریم با انرژی جدیدی که وارد تیم شده و با کمک هواداران و حفظ آرامش هرچه سریع‌تر به شرایط عادی برگردیم. در این مسیر، هواداران رکن مهم و یک رُل اصلی را برای ما ایفا می‌کنند و امیدوارم که با صبری که دارند، هرچه بیشتر به تیم کمک کنند.

او در پایان حرف‌هایش گفت: همانطور که در فرودگاه به این دوستان گفتم، ما هم بابت نتایج بسیار ناراحت هستیم و عذرخواهی می‌کنیم اما این اتفاق نباید مانع از این شود که امید ما نسبت به آینده از بین برود. در فوتبال همیشه روزهای بد و خوب با هم وجود دارند و باید بتوانید گرد و خاک شکست را از تن‌تان بتکانید، دوباره به زندگی عادی برگردید. استقلال یک باشگاه بزرگ و با سابقه طولانی و موفقیت‌بار است و باید به روزهای خوب برگردد و غیر از این هم اتفاق نخواهد افتاد.

منبع: همشهری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا