راه‌هایی که می‌توانید با آن از وضعیت جوی و آب و هوایی باخبر شوید

تمام هموطنان می‌توانند از طریق شماره‌های گویا، نمابر، و ارسال پیامک به آخرین وضعیت راه‌های کشور، وضعیت آب‌ و هوا، وضعیت انسداد راه‌ها، کوتاه‌ترین مسیر با تعیین مبداء و مقصد و تعیین نقشه راه‌های کشور دسترسی یابند.

به گزارش اقتصاد ایران، تمام شهروندان می‌توانند از طریق شماره‌های گویا، نمابر و پیامک به آخرین وضعیت راه‌های کشور. وضعیت آب‌ و هوا، وضعیت انسداد راه‌ها، کوتاه‌ترین مسیر با تعیین مبداء و مقصد و نقشه راه‌های کشور دسترسی پیدا کنند. با تلفن ۱۴۱ یا ۸۸۹۲۵۲۵۲ (نمابر) می‌توانید وضعیت راه‌ها را از طریق گویا چک کنید. همچنین از سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ برای ارسال پیامک جهت انتخاب کوتاه‌ترین مسیر و اطلاع از وضعیت راه‌ها استفاده کنید. با ارسال کد شهر مبدا و مقصد به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ اطلاعات مسافت و شهرهای بین مسیر را دریافت کنید. برای دریافت وضعیت راه‌ها از سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ یا سایت www.iran141.ir استفاده کنید.

این سامانه شامل اطلاعات ترافیک، محدودیت‌های تردد، کارگاه‌های جاده‌ای، انسدادها، رویدادهای جاده‌ای و آب و هوا، نقشه با کوتاه‌ترین مسیر و نمایش امکانات در مسیر می‌شود. همچنین از سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ برای ارسال انتقادات و پیشنهادات در حوزه فعالیت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استفاده کنید، ارسال نظرات به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ امکان‌پذیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا