هوشمندسازی خدمات پلیس با اپلیکیشن “پلیس من”

فرمانده کل انتظامی کشور بر هوشمندسازی خدمات پلیس تاکید و از مردم هم درخواست کرد: به جای مراجعه حضوری به پلیس‌های مختلف، از برنامه های اینترنتی پلیس مانند «پلیس من» استفاده کنند.

به گزارش اقتصاد ایران، سردار احمدرضا رادان امروز در آیین رونمایی از فناوری های جدید پلیس گفت: از همه روسای نیروی انتظامی که به سمت پلیس هوشمند حرکت می کنند تشکر میکنم. امروز روز خوبی برای ماست چون به مجموعه دستاوردهای ما، ۱۳ طرح دیگر اضافه شد.

هوشمندسازی خدمات نیروی انتظامی

وی افزود: بر اساس سند راهبردی فراجا در ابعاد سه گانه، هوشمندسازی باید رعایت شود. باید به این مسئله توجه کرد که سامانه ها، فرآیندها و نیروی انسانی همگی باید با هم توسعه و پیشرفت پیدا کنند. اگر سامانه باشد اما فرآیند تکمیل نباشد، کاری از پیش نمی رود همچنین اگر هر دو مورد اول باشد اما پلیس هوشمند نباشد باز هم کار روی زمین می ماند بنابراین این خدمات باید همراه هم باشند.

سردار رادان گفت: اگر بر اساس سند تحول پلیس آینده بخواهیم حرکت کنیم باید حتما هوشمند شویم، تحلیل داده داشته باشیم و خروجی بگیریم. این مسائل عملیات و اجرا می خواهد و نمی شود فقط روی کاغذ این مسائل را دنبال کرد.

وی افزود: امروزه همه پلیس های تخصصی ما باید در یک بازه زمانی به هوشمندسازی برسد. همچنین مردم نیز باید درباره فناوری های جدید آموزش ببینند. امسال در ایام اربعین دیدیم که یک میلیون و ۱۰۰ نفر فقط برای گذرنامه زیارتی از طریق اینترنت اقدام کردند و این ها همه نشان می دهد مردم نیز نیازمند این تکنولوژی ها و فناوری هستند.

رییس پلیس کشور در خاتمه از مردم درخواست کرد که به جای مراجعه حضوری به پلیس‌های مختلف از برنامه های اینترنتی نیروی انتظامی مانند پلیس من استفاده کنند.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا