۲.۵ میلیارد بده این خودرو نیسان را بخر!

نسل چهارم کراس اوور جدید نیسان مورانو بالاخره از راه رسید. البته به نظر می‌رسد جعبه دنده CVT خود را در راه این سفر جا گذاشته است!

به گزارش اقتصادایران، نیسان مورانو جدید درست سرموقع همین جاست. از تغییرات این کراس اوور می‌توان به باز طراحی خطوط تر و تمیز تر و جذاب تر در طراحی خارجی، یک ال‌ای دی بزرگ ۱۲.۳ اینچی دوتایی روی داشبورد و پیشرانه کاملا جدید نام برد. قیمت‌گذاری اما هنوز برای این خودرو زود است و اعلام شده با نزدیک شدن زمان آغاز فروشش نرخ آن نیز اعلام خواهد شد.

نیسان مورانو ۲۰۲۵ را پناهگاه متحرک نامیده است. صندلی‌های جلو مورانو برای نخستین بار در این خودرو به ماساژور چند حالته مجهز شده‌اند. مورانو همانطور که گفته شد دارای یک مانیتور ۱۲.۳ اینچی روی دشابورد خودرو است که تمامی اطلاعات مربوط به آن را با بالا‌ترین کیفیت نمایش می‌دهد.

طراحی چشم نواز خارجی

مورانو همچنان بین نیسان روگ کامپکت و نیسان پث‌فایندر سه‌ردیفه قرار دارد و با طول ۱۹۲.۹ اینچ تنها به صورت پنج نفره عرضه می‌شود. طراحی جدید این خودرو نرم و گرد است و جزییات جالبی مانند چراغ‌های جلوی باریک و چراغ‌های روز LED خطی که در خطوط افقی جلوپنجره ادغام شده‌اند، دارد. در قسمت عقب، چراغ‌های LED سرتاسری دیده می‌شود و نیسان با مخفی کردن سر اگزوز و برف‌پاک‌کن عقب به ظاهر تمیزتر خودرو کمک کرده است.

نیسان از الگوی چراغ‌های تقسیم‌شده در قسمت جلو پیروی کرده و چراغ‌های نواری تعبیه‌شده در جلوپنجره موازی با چراغ‌های بالاتر زاویه گرفته‌اند. نمی‌توان گفت که طراحی مورانو ۲۰۲۵ کاملاً شبیه نیسان کیکس است؛ اما نیسان الگو V-Motion را با جلوپنجره‌ی بزرگ و چراغ‌های LED که شباهت زیادی به لبخندی بسیار بزرگ دارد، تلفیق کرده است.

در قسمت کناری، آینه‌های بغل از ستون A به درها منتقل شده‌اند. برخلاف نسل سوم مورانو که در آن شاهد گل‌گیر جلو با طراحی تهاجمی بودیم، نسل جدید این خودرو انحنای بسیار ملایمی روی گل‌گیر جلو پیاده کرده است. خم‌شدن ستون D موضوعی است که از نسل اول مورانو وجود دارد؛ اما حالا نیسان با امتداد نوار کرومی از این ستون تا جلو خودرو، سعی کرده است تا هرچه‌ بیشتر طراحی مورانو ۲۰۲۵ زیبا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا