آبروریزی ارتش استرالیا در نبرد تاریخی با شتر مرغ ها+فیلم

تعداد افرادی که برای جنگ با شترمرغ های استرالیایی به کار گرفته شدند، سه نفر بودند که یکی از آنها اسلحه هم نداشت.

در سال ۱۹۳۲، مناطق کشاورزی متعددی توسط شترمرغ ها از بین رفتند، برای همین است که به این گونه در استرالیا آفت گفته می شود، چرا که مثل ملخ می توانند تمامی مزارع را در زمان محدودی بخورند و از بین ببرند.در همین سال، این شترمرغ ها، میلیون ها دلار محصولات کشاورزی را خورده بودند به شکلی که در استرالیا قحطی پدید می آید.

دولت استرالیا از وزیر دفاع این کشور راهکار می خواهد و جورج پیرس( وزیر دفاع) هم در پارلمان این کشور، پیشنهاد می دهد که آنها را نابود کنیم؛ یعنی با سلاح گرم آنها را می زنیم تا جمعیت شان کاهش یابد و محصولات کشاورزی در امان باشند.

تعداد افرادی که برای جنگ با شترمرغ های استرالیایی به کار گرفته شدند، سه نفر بودند که یکی از آنها اسلحه هم نداشت. شترمرغ های استرالیایی وقتی صدای تیر می شنیدند با سرعت زیاد به هر طرف پخش می شدند و همین امر سبب می شد که فرد مسلح نداند به کدام شترمرغ شلیک کند.
در روز اول، دو نفر در مجموع توانستند ۱۲ شترمرغ را بکشند و این پرندگان با تلفات کم در این جنگ پیروز شدند.

این سه نفر برای دنبال کردن شترمرغ ها از آفرود استفاده کردند که آن هم اثری نداشت. این کارهای وزیر دفاع استرالیا و نیروهایی که فرستاده بود، سبب آبروریزی بزرگی در سطح جهانی شد که می گفتند استرالیا در جنگ با شترمرغ ها شکست خورده است در پارلمان، به وزیر دفاع استرالیا گفتند باید مدال پیروزی را به شترمرغ ها بدهیم چون شما لیاقت ندارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا