آغاز بررسی رجیستری تلفن همراه در مجلس

دو موضوع رجیستری دستگاه‌های سیم‌‌کارت‌‌خور و سقف حقوق کارکنان صنعت نفت در دستور هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس قرار دارد.

به گزارش اقتصاد ایران، در هفته جاری، جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود که در آن موضوعات مهمی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. یکی از این موضوعات، بررسی طرح ثبت دستگاه‌های سیم کارت‌خور (رجیستری) است که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اصل نود مطرح می‌شود. همچنین مشکلات کارکنان مخابرات نیز در این جلسه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

در کمیسیون انرژی، اقدامات وزارت نفت و شورای حقوق و دستمزد در خصوص سقف حقوق کارکنان صنعت نفت بررسی خواهد شد. در کمیسیون برنامه و بودجه نیز وزیر اقتصاد به همراه معاونانش برای بررسی آخرین وضعیت تحقق منابع مالیاتی کشور حضور پیدا می‌کند.

بررسی وضعیت صنعت خودرو

از دیگر موارد مهم در کمیسیون‌های مجلس، بررسی وضعیت صنعت خودرو است. کمیسیون صنایع و معادن با حضور معاونان وزیر صمت و مدیران عامل گروه‌های خودروسازی و انجمن‌های قطعه‌سازی، عملکرد و مشکلات این حوزه را بررسی می‌کند. همچنین، کمیسیون کشاورزی به بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول در اجرای قانون هوای پاک می‌پردازد.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا