ابطحی: بیشتر رای آقای رئیسی به سبد قالیباف ریخته می‌شود

محمد علی ابطحی گفت: سبد رای آقای قالیباف، قابل پیش بینی و مطمئن است و قابلیت اضافه شدن هم دارد. اما در مورد سایر کاندیدا چنین قابلیتی وجود ندارد. ضمن اینکه در انتخابات مجلس نیز وقتی جریان افراطی تا حدی موفقیتی پیدا کرد، بعد از انتخابات تلاش شد این جریان افراطی مهار شود چون جامعه چنین افراطی گری هایی را نمی پذیرد.

به گزارش اقتصاد ایران، محمد علی ابطحی گفت: سبد رای آقای قالیباف، قابل پیش بینی و مطمئن است و قابلیت اضافه شدن هم دارد. اما در مورد سایر کاندیدا چنین قابلیتی وجود ندارد. ضمن اینکه در انتخابات مجلس نیز وقتی جریان افراطی تا حدی موفقیتی پیدا کرد، بعد از انتخابات تلاش شد این جریان افراطی مهار شود چون جامعه چنین افراطی گری هایی را نمی پذیرد.

وی افزود: در نتیجه کسانیکه پدر افراطی‌گری هستند و در جامعه با این رویکرد بویژه در بحث سیاست خارجی شناخته می شوند در میان مردم اقبالی ندارند. مردم بارها آسیب این افراطی گری ها را دیدند و چشیدند.

ابطحی اظهار داشت: زمینه رای آقای قالیباف ،پشتوانه کارنامه اجرایی اوست. تقریبا بیشترین سبد رای آقای رئیسی به سبد قالیباف ریخته می‌شود. دیدگاه های قالیباف مدرن تر است و در جمع اصولگرایان، نیروهای قابل قبول تری را مطرح می‌کند و این می تواند سبد رای قالیباف را بیشتر کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا