کنایه سنگین اسحاق جهانگیری به جلیلی

هیچکس به اندازه من درک نکرده فشار آمریکا علیه ایران یعنی چه؟ چرا فراموش کردید چه کسانی جلوی از بین رفتن کشور را گرفتند؟

به گزارش اقتصاد ایران، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور دولت های یازدهم و دوازدهم، در ویدئویی که به تازگی از او منتشر شده گفت: همین دیشب یکی از این کاندیدها در مناظره گفت که چرا فقط به سه یا چهارتا کشور دلبسته‌اید؟ ۲۰۰ تا کشور در دنیا وجود دارد.

هیچکس به اندازه من درک نکرده فشار آمریکا علیه ایران یعنی چه؟

اسحاق جهانگیری ادامه داد: هیچ کس به اندازه من فشار آمریکایی ها را در عمل درک نکرده است، من در دوران ترامپ مسئولیت داشته‌ام و تحریم‌ها را دور میزدم تا نگذارم کشور از هم بپاشد. همین ترامپ که شهید عزیزمان سردار سلیمانی را ترور کرد، همراه با تیمش در تابستان ۹۸ اعلام کردند که مردم ایران جشن چهلمین سالگرد انقلابشان را نخواهند دید. ما تمام تلاشمان در آن سال این بود که این جشن برگزار شود و جمهوری اسلامی از هم نپاشد.

او در ادامه گفت: در شهریور سال ۹۷ و ۹۸ که آقای روحانی رفته بود نیویورک، خیلی از مقاماتی که از ملاقات با ترامپ آمده بودند و با ایشان ملاقات می‌کردند، می‌گفتند که ترامپ به ما گفته است که دو یا سه ماه دیگر صبر کنید، ایران تمام می‌شود و اینها می‌روند و یک گروه دیگر می‌آید و ماهم می‌آییم و ایران را می‌سازیم. این افراد در این حد مطمئن بودند. چرا فراموش کردید؟ در یک دوره‌ای یکسری افراد تمام توانشان را گذاشتند که این کشور از هم نپاشد.

جهانگیری در ادامه افزود: در آخر سال ۹۸ دلار ۱۲ هزارتومان بود و اگر کرونا نیامده بود، باز هم نمیگذاشتیم که بیشتر از این افزایش قیمت پیدا کند.

منبع: خبرآنلاین

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. برو دنبال کارت آدم های ترسو.شماها این نظام را نگه داشتید یا اینایی که جانشون را فدا کردند اگر اینطوری که می گید زمان رییسی باید آمریکا به ایران حمله می کرد.آمریکا از دست یمن عاصی شده ایران به اندازه یمن هم نیست خدفروخته اجنبی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا