اظهارات عجیب علی دایی خبرساز شد!/ چه‌طور سیلی زدم که هیچ فیلمی از آن نیست؟!

علی دایی، اسطوره پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران آرزو کرد روزی را ببیند که پرسپولیس قهرمان آسیا شده است.

به گزارش اقتصادایران، علی دایی در هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هدایت سایپا را بر عهده داشت و اوایل آبان سال ۹۷ در پایان بازی رفت این تیم مقابل پرسپولیس اتفاقات عجیب و غریبی به وقوع پیوست.

در فضای راهروی منتهی به رختکن، میان رادوشویچ دروازه‌بان وقت پرسپولیس و یکی از بازیکنان سایپا درگیری به وجود آمد و علی دایی نیز برای حل و فصل ماجرا وارد شد. همین مسئله و سایر اتفاقات مربوط به پرسپولیس موجب شد تا هفتم آبان سال ۹۷ مصاحبه‌ای اختصاصی با علی دایی داشته باشیم. باهم خلاصه حرف‌های شهریار را مرور می‌کنیم:

  • وقتی بازی به پایان رسید من در حال رفتن به رختکن بودم که متوجه سر و صدا شدم. رادوشویچ از پشت به بازیکن سایپا حمله کرده بود. من هم ماست نیستم که بایستم و حمله کردن به بازیکن تیم خودم را نگاه کنم یا این‌که مثل خیلی‌ها در بروم! البته چند نفر من را گرفته بودند و اصلا اتفاق خاصی میان من و گلر پرسپولیس رخ نداد. رادوشویچ نه به من حمله کرد و نه فحاشی ولی بعضی‌ها به اشتباه مطالب دیگری اعلام کردند.
  • این‌که یک شخص رسانه‌ای پس از پایان مسابقه مدعی شد من به او سیلی زده‌ام اصلا صحت ندارد. مگر می‌شود در آن‌جا که این‌همه آدم حضور داشتند و دست خیلی افراد نیز دوربین بود و مشغول فیلمبرداری بودند، من به کسی سیلی زده باشم و تصویری از آن منتشر نشود؟
  • مثل خیلی‌ها نیستم که ادا در بیاورم و بگویم از بچگی پرسپولیسی هستم اما وقتی جایی در این تیم نداشته باشم، همه‌جا بنشینم و بگویم آن‌ها امروز یا فردا می‌بازند. برای پرسپولیس سم‌پاشی نمی‌کنم. من خودم هستم و اهل نمایش نیستم. صادقانه می‌گویم دوست دارم پرسپولیس در تمام دیدارهایش به غیر از بازی‌هایی که با تیم من دارد، برنده شود.
  • دلم می‌خواهد پرسپولیس قهرمان آسیا شود چون میلیون‌ها نفر از وقوع چنین اتفاقی خوشحال خواهند شد.
  • هر کسی جرات دارد، بیاید روبه‌روی خود من حرف بزند نه این‌که در فضای مجازی فحاشی کند. همیشه از طرفداران واقعی پرسپولیس تعریف کرده‌ام ولی معتقدم بعضی افراد که جرات روبه‌رو شدن با علی دایی را ندارند، در فضای مجازی شروع به فحاشی می‌کنند که اصلا برایم مهم نیستند.

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: کسی که جرأت ندارد، در مجازی فحاشی می‌کند/ چه‌طور سیلی زدم که هیچ فیلمی از آن نیست؟!

منبع: خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا