اعتراض مردم پایتخت به دستفروشان چهارراه ولیعصر

بیش از یک هفته است که چهارراه ولیعصر اجازه بساط کردن ندارند. شهردار تهران بارها در گفت‌و‌گوهایش تاکید کرده که معیشت دستفروشان یکی از اولویت‌های طرح‌های ساماندهی است‌.

به گزارش اقتصاد ایران، درخصوص طرح تازه جمع آوری دستفروشان محدوده چهارراه ولیعصر ،شهرداری گفت‌: ما قصد آزار دست‌فروشان را نداریم، اگر اقدامات آنها برای شهروندان ایجاد مزاحمت نکند.

مردمی که از پیاده‌رو استفاده می‌کنند، معترض هستند که چرا شهرداری نظم شهر را برقرار نمی‌کند، [ما] شهرداری در حد ظرفیت خود زمین جایگزینی که قیمت بالایی هم دارد برای فعالیت دست‌فروشان در نظر گرفته‌ایم که برای همه دست‌فروشان این راسته کفایت نمی‌کند و باید از ظرفیت‌های دیگر برای کمک‌رسانی استفاده کنیم.

ممنوعیت بساط گستری در محدوده چهارراه ولیعصر

این هفته مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران اعلام کرده که طرح ممنوعیت بساط گستری در محدوده چهارراه ولیعصر از روز یکشنبه ۲۸ مرداد آغاز و تقریبا روزانه در دو شیفت از ساعت هفت صبح تا سه عصر و از دو بعدازظهر تا ۹ شب در هر شیفت ۳۰۰ نفر از نیروهای معبربان و شهربان در این محدوده مستقر هستند.

حضور نیروهای یگان امداد فاتب در منطقه

همچنین حدود ۷۰ نفر از نیروهای یگان امداد فاتب نیز در این محدوده در کنار همکاران ما حضور دارند تا ضابط قضائی نیز در این کار در کنار ما باشد تا خدایی نکرده درگیری ایجاد نشود که البته تاکنون مشکل خاصی هم ایجاد نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا