اعلام تاریخ عرضه کنسول های جدید ایکس باکس

مایکروسافت تاریخ عرضه سه عضو جدید خانواده کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | اس را اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد ایران، مایکروسافت روز اول همایش خود در رویداد گیمزکام را با نمایش تاریخ عرضه کنسول‌های جدید ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به پایان رساند. آن‌ها تاریخ عرضه این کنسول‌ها را ۲۴ مهر و برای دیگر کشورها ۸ آبان اعلام کردند.

این سه کنسول شامل ایکس باکس سری اس ۱ ترابایتی سفید، ایکس باکس سری ایکس ۱ ترابایتی تمام دیجیتالی سفید و ایکس باکس سری ایکس ۲ ترابایتی مشکی کهکشانی می‌شوند. همان‌طور که قبلا هم اعلام شده بود، نسخه تمام دیجیتالی سری ایکس درایو نوری ندارد و قیمت آن ۴۴۹/۹۹ دلار است. ایکس باکس سری اس یک ترابایتی سفید هم با قیمت ۳۴۹/۹۹ دلار و ایکس باکس ۲ ترابایتی هم با قیمت ۵۹۹/۹۹ دلار به بازار ارائه می‌شوند.

کنسول ایکس باکس سری اس مایکروسافت

مایکروسافت همچنین لیستی از کشورها و مناطقی که کنسول‌های جدیدش را در آن‌ها عرضه می‌کند را منتشر کرد. این کشورها شامل ایالات متحده، اسپانیا، سوئد، مکزیک، یونان، آلمان، هنگ کنگ، ایرلند، ژاپن، هلند، نیوزلند، پرتغال و بسیاری کشورهای دیگر می‌شود.

کشورهای دیگری که دیرتر این کنسول‌ها را دریافت می‌کنند نیز شامل آرژانتین، برزیل، شیلی، هندوستان، کره جنوبی، عربستان سعودی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، ترکیه و امارات متحده می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا