قول مساعد وزیر کار برای افزایش حقوق کارگران

وزیر کار درباره افزایش حقوق کارگران گفت: تلاش ما این است که آن ضریبی که همه ساله نسبت به سبد معیشت دیده می‌شد و معادل آن ضریب پرداخت می‌شد امسال بتوانیم یک تکانکی به آن بدهیم و افزایش پیدا کند.

به گزارش اقتصاد ایران، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال که آیا امروز موضوع مزد و افزایش حقوق کارگران به نتیجه می‌رسد. گفت: بعید می‌دانم، تلاش می کنیم.

وزیر کار در پاسخ به این سوال که پیشنهاد شما روی چه مبلغی است. گفت: ما پیشنهاد خاصی نداریم باید قانون را اجرا کنیم، قانون فرآیند ها را مشخص کرده است تلاش ما این است که آن ضریبی که همه ساله نسبت به سبد معیشت دیده می‌شد و معادل آن ضریب پرداخت می‌شد امسال بتوانیم یک تکانکی به آن بدهیم و افزایش پیدا کند.

افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم

سید صولت مرتضوی در پاسخ به اینکه آن این افزایش در همراهی با تورم خواهد بود، گفت: ان‌شاالله رحمان تلاش می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که سبد معیشتی را چقدر درنظر گرفته اید، گفت: انیستیتو تغذیه پیشنهاداتی داده که بررسی می کنیم و هنوز مشخص نشده است.

منبع: ایلنا

نوشته های مشابه

۶ دیدگاه

  1. اگراین افزایش دستمزدپایین تراز۳۰درصد باشدتوهین واهانت به شان جامعه کارگری کشوراست

  2. به هیچ وجه نماینده کارگر با این تورمی که در سال آینده ایجاد می شود نباید قبول کند که سبد کارگر کمتر از آن چیزی که اعلام شده دولت ونماینده کارفرمایان مخالف هستند تصویب شود شده جلسه را ترک کند اما تن به امضا ندهد تا در رسانها منعکس شود که چه بلایی این دولت خود فروخته ونظام بر سر کارگر در این مملکت می آورند

  3. سلام علیکم. آرزو دارم که زندگیتان مثل کارگران نشود . قیمت اجاره خانه کشنده است . قیمت اجناس گران .دایی وخاله ام تو خانه خودشان ما را راه نمیدن. دولت دخالت میکند در زندگی عشایر خدا بیامرزشاه تو زندگی مردم دخالت نمیکردشاید یک نفر بخواهد تو غار زندگی کندعمه وعمو هایم من را راه نمیدن . تف به این زندگی . ولی انتقام من را خدا از دولت بگیره و کارگران را خدا انشالله بفرستد کشور ترکیه که شرمنده خانواده خودشان نشوند.در کشور ترکیه به کارگران ماهی صدمیلیون تومان میدهند

  4. مبلغ مورد علاقه وزیر کار برای افزایش دستمزد کارگران صفر درصد است. کارگران آلزایمر ندارند، اتفاقات سال گذشته فراموشمان نشده.

  5. برای اینکه ارزش کارشما کارگران نمایان شودبا هماهنگی یک هفته در سراسرکشور دست ازکار بکشیدانوقت کارفرمایان گردن کلفت می‌فهمند یک من شیر چقدر ماست داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا