افشاگری مدیرعامل سابق استقلال از سرمربی‌گری شفر+عکس

مدیرعامل اسبق استقلال مهرماه سال۹۶ به داستان حضور وینفرد شفر در این باشگاه واکنش نشان داد و دست به افشاگری زد.

وینفرد شفر مربی نام‌آشنای آلمانی در اوایل مهر سال ۱۳۹۶ به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و به جای علیرضا منصوریان روی نیمکت این تیم نشست.

در همین رابطه امیررضا واعظی آشتیانی طی مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی که شانزدهم مهر همان سال منتشر شد، دست به یک افشاگری پر سر و صدا زد و گفت: واقعیت امر این است که ما در فروردین سال ۱۳۸۸ برای جدال با ام صلال قطر در لیگ قهرمانان راهی دوحه شده بودیم. شرایط استقلال در آن مقطع فوق‌العاده حساس بود و از دو بازی آسیایی قبلی خودمان فقط یک امتیاز گرفته بودیم به همین خاطر باید حریف قطری را در خانه شکست می‌دادیم اما بازی را باختیم تا شانس صعودمان بسیار کم شود و در نهایت هم نتوانستیم از گروه بالا بیاییم.

مدیرعامل اسبق استقلال در ادامه گفت: بعد از این‌که به ام صلال باختیم، تعدادی از همین آقایان دلال که در دوحه حضور داشتند، دور من جمع شدند و مرتب می‌گفتند سرمربی استقلال را عوض کن! آن‌ها تاکید داشتند امیر قلعه‌نویی را کنار بگذارم و یک سرمربی آلمانی ساکن دبی را جانشین او کنم. آن مربی وینفرد شفر نام داشت. همین کسی که الان (مهر ۹۶) هدایت آبی‌پوشان پایتخت را بر عهده گرفته است.

آشتیانی توضیح داد: من قاطعانه با این مسئله مخالفت کرده و گفتم اگرچه لیگ قهرمانان را از دست داده‌ایم اما لیگ برتر هنوز به قوت خود باقی مانده است. در نهایت هم دیدید که اردیبهشت سال ۸۸ با همین آقای قلعه‌نویی قهرمان لیگ هشتم شدیم.

خبرورزشی‌گردی| واعظی آشتیانی: می‌خواستند سرمربی استقلال را در قطر عوض کنند/ گفتند قلعه‌نویی را اخراج کن و شفر را بیاور!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا