این بازنشستگان منتظر افزایش حقوق ۵۰ درصدی باشند

وزیر کار در پاسخ به این‌که متناسب و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با توجه به این که احکام برنامه هفتم ابلاغ نشده مانده است، چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد، عنوان کرده؛ باید ابلاغ شود. همسان‌سازی زمانی که قانون ابلاغ شود، اجرا خواهد شد.

به گزارش اقتصاد ایران، وزیر کار در تازه‌ترین اظهارنظر درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان گفته است: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و سایر صندوق‌هایی که تحت پوشش وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی بودند، اجرا، اعمال و پرداخت شد، اما در موضوع همسان سازی باید تامین منابع صورت بگیرد.

به گفته صولت مرتضوی، مجلس مبالغی را برای ما در نظر گرفته است که نیازمند زمان است، اما هرچه که پرداخت شود هم در صندوق بازنشستگی و هم در سازمان تامین اجتماعی عملیاتی و اجرا خواهد شد.

او همچنین در اظهارنظر دیگری در پاسخ به این‌که متناسب و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با توجه به این که احکام برنامه هفتم ابلاغ نشده مانده است، چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد، عنوان کرده؛ باید ابلاغ شود. همسان‌سازی زمانی که قانون ابلاغ شود، اجرا خواهد شد. حال با توجه به این که گفته می‌شود اصلاحیه آورده‌اند، آن اصلاحیه هم اصلاح شود، قطعا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی متذکر شده؛ تاریخ اجرایی برنامه هفتم از ابتدای سال ۱۴۰۳ یعنی از اول فرودین سال ۱۴۰۳ خواهد بود. هرگونه اصلاحی در احکام بازنشستگان عزیز از اول فرودین ۱۴۰۳ اعمال می‌شود.

نوشته های مشابه

۶ دیدگاه

  1. چرا هیچ مسعولی نه دین دار نه بی دین نه خداترس و نه خدا نترس و حتی هیچ یک از همان هایی که خودشون تو جبهه های جنگ حظور داشتند از دریافتی نخور بمیر جانبازان کمک معیشت بگیر که چند. غاز بیش نیست و حتی کفاف اجاره مسکن را هم نمیدهد چیزی نمی گویند ساله گذشته که چیزی ب این شش هفت میلیون پرداختی اضافه نشد با وجود اینکه خوده بنیاد از همه دستگاه ها استعلام گرفت که مبادا این جانبازان بی شغل و درامد و اواره. ریالی جای دیگری حقوق و دریافتی داشته باشند و با وجود بیش از ۲برابر شدن اجاره مسکن و تورم سرسام اور چطوری ما جانبازان که چند سال تو خط مقدم همه توان جوانی و سلامتی خودمون را هزینه کردیم زندگی کنیم امسال هم که هیچ مسعولی ب خودش زحمت نمیدهد لااقل یک توضیحی بدهد کرامت و عزت و ابروی خانواده های جانباز چه میشود وقتی جانبازه جنگ ۸ساله با صدها مرض و کهولت سن بایستی تو سطل زباله ها دنبال معیشت و گذران زندگی جهنمی باشد کدام عزت و کرامت کدام فرهنگ ایثار و شهادت چرا بعده نزدیک ب چهل سال حق و حقوق مارا نمیدهند چطور برای اختلاس و چپاول ذخایره ارزی و بیت المال بودجه فراوان است ولی برای ما جانبازان اواره و بی خانمان و گرسنه بودجه ای نیست پس مطالبات ب حق و مسلم ما چه میشود ؟؟؟؟؟؟؟
    خیلی از جانبازان جنگ ۸ساله از دنیا رفتند بدون اینکه حق و حقوق مسلم انها داده شده باشد ما با این چندر غاز پرداختی چه خاکی ب سرمان کنیم!!!؟
    والله که مرگ ب این زندگی و انگشت نما شدن بین خاص و عام بخاطر فقر و فلاکت و اوارگی شرف دارد ،

    1. دوست عزیز نمیدانم چی بر سرمملکت آمده
      ما بازنشستگان هم مثل شما درحقمان ظلم شده هیچ مسئولی دلش به حال امثال ما نمی سوزد
      این حقوقها دیگه کفاف زندگی مان را نمیدهد

  2. با عرض سلام احتراما بازنشستگان امروز جوانهای زمان جنگ بودند که داوطلبانه روانه مناطق جنگی شدند در دمای بالای ۵۰ درجه جنوب چپی را خیس میکردم به سرم می انداختم در عرض ۵ دقیقه خشک میشد تا در دشت ذهاب ( سرپل ذهاب،قصرشیرین ) در تابستان همانطور گرم بود به خداوندی خدا از دشمن بعثی ترسی نداشتم ولی از عقربهای سیاه هفت،هشت سانتی و روتل بهخصوص عقربها با سر نیزه شکسته نمیشد ترس داشتم ولی یک منظره خدا دادی در نزدیکی کنگاور کوهی بود بنام کل داوود که بطرف کرمانشاه برف می بارید سرما بود ولی بطرف سرپل ذهاب برف نبود هوا خیلی گرم اهالی آن منطقه میگفتند فقط در سال ۱۳۵۴ یکبار برف کمی باریده بود چه روزهایی متاسفانه حالا کسانی که منطقه جنگی بودند چه داوطلبانه و چه در خدمت سربازی بعضی صندوقها منطقه جنگی دریافت میکنند بخصوص صندوق تامین اجتماعی لشکری ولی کسانی که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند فقط به کارتهای ایثارگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران نگاه میکنند روزهایی که در نور فانوس در سنگر نشسته بودیم و زمانی هواپیماهای جنگی میگ،میراژ جهت بمباران میآمدند فانوس را خاموش میکردیم در تاریکی مطلق می نشستیم ولی افتخار میکنم حداقل سهمی در برابر حفاظت نظام جمهوری اسلامی و کشور خود خدمت کرده ام

  3. خواهشا ایمیل بنده را در تمام خیابون ها بنز بزنید دیگه آبرویی برای من جانباز بازنشسته تامین اجتماعی نمونده سکته قلبی کردم بیماری قند دارممجاری و کلیه دارم ایزی لایف استفاده می کنم و چندین مریضی دیگر”” بیمه تکمیلی ما در دی چیزی را هم پرداخت نمیکند نه سمعک نه دندان ونه عصا و غیره شامل بیمه تکمیلی دی برای جانبازان بالای ۲۵درصد بازنشسته تامین اجتماعی محاسبه نمیشه خدا نگه دارد شما را ما را هم از دست شما راحت کند

    1. ظاهرا قید باز نشسته ها رو زدید، الان تا کی سر کار هستیم که احکام ابلاغ بشه و قانون بشه، تمام کنید فریب دادن مردم را، اینقدر بیمزه و زشت شده کارهاتون که دیگه به هیچ عنوان بولتون نداریم، فقط رأی میخاید، و بعد میشید اربابان کذاب

  4. دیگه خسته شدیم ما مستمری بگیران باز مانده ،آیا جایی در این مملکت وسیاستها برای ما بدبخت بیچاره ها ،چاره اندیشیده.تا کی روز گار به بدبختی و مفلسی.هه …..کشور اسلامی…………………..!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا