بازگشت مقتدرانه دیوید تیلور به رقابت‌های جهانی کشتی

بازگشت دیوید تیلور جادوگر امریکایی به تیم ملی کشتی امریکا برای برای رقابتهای کشتی جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی مهمترین معمای روز است.

به گزارش اقتصاد ایران، رقابت‌های جهانی کشتی ۲۰۲۴ در ۴ وزن غیرالمپیکی ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد و ۴ وزن غیرالمپیکی ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی از ۶ تا ۹ آبان ۱۴۰۳ در تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می‌شود که دیوید تیلور واکنش های زیادی را در پی داشت.

بر همین اساس رقابت‌های انتخابی در آمریکا در اوماها، نبراسکا برگزار می‌شود تا ترکیب آمریکا در این رقابت‌ها مشخص شود. فدراسیون کشتی آمریکا قرار است مسابقه انتخابی در اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم برگزار کند.

بازگشت جادوگر امریکایی مهمترین معمای روز

بازگشت دیوید تیلور جادوگر امریکایی به تیم ملی کشتی امریکا برای این رقابتها مهمترین معمای روز است. تیلور در انتخابی تیم ملی کشتی امریکا برای المپیک مغلوب آرون بروکس جوان شد و حضور در بازیهای پاریس ۲۰۲۴ را از دست داد و پس از آن شایعاتی مبنی بر خداحافظی او از دایره طلایی شنیده شد که جادوگر امریکایی آن را رد کرد.

حالا و با حضور دیوید تیلور در رقابتهای انتخابی تیم ملی امریکا برای رقابتهای جهانی اوزان غیرالمپیکی او بعد از ماهها دوباره روی تشک آفتابی خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا