به نطرتون پسر عارف توی هیئت دولت چیکار میکنه ؟ / همین یک عکس می‌تواند دولت پزشکیان را نابود کند

عکسی از حمیدرضا، پسر محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور که به خاطر صحبت‌هایش درباره ژن خوب خبرساز شده بود، در جلسه معارفه وزیر صمت با انتقاد کاربران فضای مجازی از عارف و پزشکیان مواجه شده است.

به گزارش اقتصاد ایران، عکسی از حمیدرضا، پسر محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور که به خاطر صحبت‌هایش درباره ژن خوب خبرساز شده بود، در جلسه معارفه وزیر صمت با انتقاد کاربران فضای مجازی از عارف و پزشکیان مواجه شده است. برخی کاربران در این باره نوشتند: پسر عارف به جز «پسر عارف بودن» چه سِمَتی دارد که در این جلسات شرکت می‌کند؟

نوشته های مشابه

۶ دیدگاه

  1. این چهار سال هم تمام می شود همینطور که عمر ما تمام می‌شود خدا ی هم وجود دارد که ناظر عامل ما هست حکمتی هست شکرخدارا

  2. ۱۲ساله تو دوتا معدن طلای شهرمون رفت و آمد میکنم برای کار و هیچ جوابی بهم ندادن و فقط گفتن برو یه پارتی پیدا کن.حالا دکتر پزشکیان از روز اول مناظرات و صحبت‌هایشان گفتن هیچ مسئولی حق نداره اطرافیان حتی فرزند خودشو بیاره راس امور دولت هنوز یک ماه از شروع بکارشون نگذشته جناب عارف فرزند خودشو آورده تو کار..

  3. کاش من میفهمیدم این خیار چمبر کجای این انقلاب بوده که الان با رانت وفساد خودش وژن کثیفش دارن مثل زالو از این انقلاب دارن استفاده میکنند

  4. یکی پیدا نمی شه این آشغال زاده های هرزه را از خاک این مملکت جمع آوری کنه ،ما فکر می کردیم از پزشکیان یه آبی گرم میشه ولی متاسفانه کاملا” اشتباه کردیم دلیلش هم انتخاب این خودخواه توهم زده که به عنوان معاون اول انتخاب کرده،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا