تتوی پای سهرابیان به این راحتی پاک نمی‌شود / کمیته انظباطی به راححتی از این تتو نمیگذرد

آرمین سهرابیان که به دلیل نقش و نگار خالکوبی شده روی پاهایش با تذکر جدی کمیته اخلاق مواجه شده همچنان در شرایطی مبهم برای حضور دوباره در میادین فوتبال مواجه است.

به گزارش اقتصاد ایران ؛ آرمین سهرابیان مدافع ۲۹ ساله اهل شهرستان کردکوی استان گلستان پس از انجام بازی در دیدار هفته اول روبروی شمس آذر و سپس مقابل ملوان (هفته دوم) که ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم استقلال حضور داشت دیگر در میادین فوتبال دیده نشد.

مدافع ۱۸۱ سانتی متری استقلالی‌ها که فصل قبل گل‌های تاثیرگذاری برای استقلال زد و یکی از عناصر اصلی در کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی این تیم بود با خالکوبی نامتعارفی که روی پایش انجام داد حالا با دردسر بزرگی مواجه شده است.

در حالی که پیش بینی و گفته می‌شد پس از برگزاری دربی مشکل سهرابیان برای همراهی استقلال در مسابقات رفع شود این بازیکن همچنان با مشکلاتی در این باره مواجه است.

از افراد نزدیک به تیم استقلال خبردار شدیم ظاهراً پاک کردن این خالکوبی نسبتاً بزرگ کار آسانی نیست و ممکن است با مشکلات پوستی برای این بازیکن همراه باشد از بین بردن این نقش و نگار آسان نیست. از سوی دیگر با توجه به سرد شدن هوا و اینکه سهرابیان می‌تواند با پوشیدن ساق در میادین فوتبال حضور پیدا کند این احتمال را زیاد کرده که شاید مدافع آبی پوشان بتواند با تمهیداتی که برای این موضوع در نظر گرفته خواهد شد بار دیگر استقلال را در ادامه رقابت‌ها همراهی کند.

مشکلات عدیده استقلال در فاز دفاعی هفته‌های اخیر و دریافت ۷ گل در لیگ برتر و ۲ گل در لیگ نخبگان آسیا مجموعاً ۹ گل در ۷ مسابقه باعث شده تا کارشناسان و پیشکسوتان استقلالی نسبت به وضعیت دفاعی این تیم انتقادات تندی را در رسانه‌ها عنوان کنند.

همچنین از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مسئولان انضباطی این باشگاه نیز درصدد هستند تا طی دیدار و رایزنی با مدیران فدراسیون فوتبال این مشکل را برای سهرابیان حل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا