ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور؛ سفر غیرضروری نکنید

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور مسافران از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های شمالی تا پایان هفته پرهیز کنند.

به گزارش اقتصاد ایران، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت) محدوده شهرستانک هستیم گفت: تردد روان در محورهای چالوس ، فیروزکوه ، هراز و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم اما محور های شمالی دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات است.

ترافیک سنگین در برخی محورها

وی با بیان اینکه ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس گزارش شده است گفت: بارش باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای استان های گیلان ، مازندران و گلستان گزارش شده و بارش برف و باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای استان اردبیل را شاهد هستیم.

محرابی نیا بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و احتمال انسداد محورها بنابراین توصیه می شود مسافران حتما پیش از عزیمت به جاده های کشور از آخرین وضعیت محورها از طریق سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

وی در خصوص محورهای مسدود غیرشریانی گفت: تردد در محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد و یزد – دربید تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا