ترکیب پرسپولیس باز هم تغییر می‌کند

به نظر می‌رسد گاریدو همچنان درحال شناخت نفرات پرسپولیس برای دستیابی به ترکیب اصلی است.

به گزارش اقتصاد ایران ؛ پرسپولیس در هیچکدام از ۵ بازی لیگ برتری و دو بازی که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته ترکیب یکسانی نداشته و در تمام بازی‌ها تغییراتی را در ترکیب تیمش انجام داده است.

البته که مصدومیت‌ها یکی از دلایل اصلی این تغییرات بوده چرا که گاریدو از ابتدای حضورش در پرسپولیس هفته ای نبوده که بازیکنانش با مصدومیت مواجه نشوند و یکی از دلایل اصلی تغییرات او نیز همین موضوع بوده است. ضمن این که مرد اسپانیایی سرخ‌ها در درون دروازه و خط دفاعی نفرات ثابت خود را شناخته و به ثبات خوبی رسیده است. به همین دلیل عمده تغییرات او در خط حمله و به ویژه خط میانی است.

مصدومیت اورونوف و عالیشاه اگر نبود شاید پرسپولیس زودتر از این‌ها به ترکیب اصلی خود می‌رسید اما هرچه هست نباید از این واقعیت گذشت که همین جا به جایی‌ها باعث می‌شود تا گاریدو شناخت بیشتری از نفراتش در شرایط مسابقه کسب کند.

در همین ارتباط خبردار شدیم تغییرات در ترکیب پرسپولیس ادامه داشته و پرسپولیس حداقل با یک تغییر نسبت به بازی با پاختاکور مقابل چادرملو صف آرایی خواهد کرد. باید دید بازیکنی که به ترکیب اصلی تزریق می‌شود می‌تواند نظر مثبت گاریدو را جلب کند یا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا