تیم ایران در مسابقات والیبال نظامیان جهان به مقام اولی رسید

نماینده ایران با شکست هند در دیدار فینال مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش اقتصاد ایران، مرحله نهایی سی‌وهشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان امروز (دوشنبه) با دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

تیم والیبال نظامیان ایران که با هدایت عیسی سنگدوینی در این رقابت‌ها شرکت کرده است در این مرحله به مصاف هند رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد تا به چهارمین برد متوالی خود دست یابد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

نماینده ایران در ست نخست نتیجه را ۲۲ بر ۲۵ به حریف واگذار کرد، اما در ادامه با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ نماینده هند را شکست داد تا در رتبه نخست این رقابت‌ها قرار گیرد.

تیم ایران در مرحله مقدماتی موفق به کسب دو پیروزی برابر هند و سریلانکا شده بود و در مرحله نیمه نهایی آذربایجان را شکست داد تا راهی دیدار فینال شود.

ترکیب تیم ایران در مسابقات والیبال

امیر غفور (کاپیتان)، امیررضا سرلک، رحمان تقی‌زاده، حسین ولایی، آرمان رحمانی، شایان شاهسوند، سلیم چپرلی، امیرحسن فرهادی، مهدی رضایی، ابراهیم بزمونه، فربد حق‌شناس و حسین حاجی کلاته بازیکنان تیم ایران در این مسابقات بودند.

علی تیموری به عنوان سرپرست، شهرام محمودی، امید عقیلی، سلمان امینیان و صابر رهنورد نیز مربیان تیم والیبال ایران در این رقابت‌ها بودند که عیسی سنگدوینی را همراهی کردند.

در دیدار رده‌بندی تیم ازبکستان سه بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۸ آذربایجان را شکست داد و با قرار گرفتن در رتبه سوم، مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا