جاستین بیبر پسر دار شد+تصاویر

جاستین بیبر و همسرش هیلی بیبر اعلام کردند که روز جمعه اولین فرزند خود را به دنیا آورده‌اند.

این ستاره ۳۰ ساله موسیقی پاپ و مدل ۲۷ ساله که گفته می شد قرار است از هم جدا شوند با آمدن پسر کوچولوی دوست داشتنی به شایعات پایان دادند.

جاستین عکسی از پای کوچک و با مزه پسرشان به اشتراک گذاشت و لو داد که نام او را ‘جک بلوز بیبر’ گذاشته‌اند.”

اما چرا جک 

“هیلی همستر بیبر کمی بعد از پست اولیه جاستین، عکس را در استوری‌های اینستاگرام خود بازنشر کرد. او آن را با یک ایموجی خرس عروسکی و یک قلب آبی منتشرکرد و نوشت: ‘جک بلوز.’

به نظر می‌رسد که نام ‘جک’ برای این زوج اهمیت شخصی دارد، زیرا این نام میانی پدر جاستین، جرمی بیبر، است.جرمی کمی پس از تولد جاستین در انتاریو، کانادا، وقتی هر دو فقط ۱۸ سال داشتند، از مادر جاستین، پتی، جدا شد.

این هنرمند در کودکی ارتباط کمی با پدرش داشت، اما پس از اینکه جاستین به بزرگسالی رسید، دوباره با هم ارتباط برقرار کردند و زمان بیشتری را با هم گذراندند و رابطه پدر و پسری خود را تقویت کردند.

ظهور هیلی بیبر پس از مدت ها

“هیلی در طول  یک ماه گذشته تا حد زیادی از دید عموم خارج شده بود ، زیرا او از ۳۱ ژوئیه در انظار عمومی دیده نشده و به نظر نمی‌رسد که از ۲ اوت به بعد عکس جدیدی منتشر کرده باشد.

او و همسرش برای تولد جک آماده بودند، و در مصاحبه ای با مجله رولینگ استون گفتند: هیچ چیزی جذاب تر از این نیست که فرزندی داشته باشی.

خانواده ای به شدت مذهبی

“گفته می‌شود که این زوج ‘بسیار مذهبی’ با نزدیک شدن به تولد جک،بارها به کلیسا رفتند و برای سلامت فرزندشان دعا کردند.

زیباترین قسمت ماجرا اینجاست که هیلی بیبر به علت دوری از خانواده به شدت در استرس قرار داشت و به گفته خود هیلی در این مدت جاستین حامی بسیار خوبی برای او بود.

“هیلی بارها گفت: ‘من می‌خواستم آزادی داشته باشم تا بیرون بروم و زندگی‌ام را انجام دهم اما با شرایط کنونی این خواسته ممکن نیست.

او سرانجام در ۹ مه ۲۰۲۴، زمانی که عکس‌هایی از خود و جاستین را در حال تجدید عهد ازدواجشان در هاوایی به اشتراک گذاشت، بارداری خود را علنی کرد.

اگرچه این زوج در زمان اعلام بارداری هیلی بسیار خوشحال به نظر می‌رسیدند، گفته شد که جاستین در زمان اجرای ناگهانی برخی از آهنگ‌هایش در عروسی بسیار مجلل آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت در بمبئی، هند، خسته و مضطرب به نظر می‌رسید.

منبعی در خصوص ولخرجی های هیلی گفت: ‘هیلی به شدت ولخرج است.’ او ده‌ها میلیون دلار برای جت‌های خصوصی خرج کرده تا به سراسر جهان سفر کند، از جمله یک بار که فقط برای انجام مانیکور در یک سالن خاص، هواپیما گرفته بود.

گفته شد که بیبر ‘ناراحت’ است و ظاهراً ‘هویت، انگیزه خلاقانه‌اش’ را از دست داده و ‘بی‌الهام’ شده است.”

جاستین دیگر برند شماره یک نیست

“آخرین آلبوم جاستین در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و او از زمانی که به دلیل مشکلات سلامتی، پس از مبارزه با فلج صورت ناشی از اختلال عصبی سندرم رمزی هانت، تور خود را در سال ۲۰۲۲ به طور زودهنگام متوقف کرد، تعداد زیادی کنسرت اجرا نکرده است.

در ژانویه ۲۰۲۳، درآمد بیبر به شدت تحت تاثیر قرار گرفت، زمانی که حق کپی رایت تمام کاتالوگ آهنگ‌هایش را به قیمت ۲۰۰ میلیون دلار به Hipgnosis Songs Capital فروخت.

این رویه برای افسانه‌های موسیقی قدیمی، از جمله باب دیلن، نیل یانگ و بروس اسپرینگستین، که تمام یا بخشی از حقوق نشر خود را به شرکت‌های بزرگ برای دریافت مبلغ نقدی به فروش می‌رسانند، بسیار معمول شده است.

با این حال، این هنرمندان به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شوند، در حالی که بیبر احتمالاً دهه‌ها پیش رو دارد و برای بازنشستگی خیلی جوان است.

منبع: دیلی میل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا