جدایی قطعی جنیفر لوپز از بن افلک+تصاویر

بن در حالی که شلوار و وسایل ورزشی نایک، در حالی که چهار نفر در کنار پیاده رو جمع شده بودند، فین را برای در آغوش گرفتن  مشاهده کردند.

بن افلک در حالی با همسر سابقش جنیفر گارنر ملاقات کرد تا آخر هفته دخترشان ویولت را به دانشگاه بفرستد،  اما همسر فعلی او جنیفر لوپز به طور قابل توجهی در این دیدار غایب بود که همین امر شایعات را تقویت کرد.

در عکس‌هایی که به طور انحصاری توسط DailyMail.com به دست آمده است، این بازیگر ۵۲ ساله در حالی که با گارنر، ۵۲ ساله، ویولت، ۱۸ ساله و فرزندشان، فین، ۱۵ ساله، در شهر نیوهیون، کانکتیکات، شام می‌خورد، خوشحال و آرام به نظر می رسید.

شایعه شده است که ویولت در دانشگاه ییل تحصیل می کند و مدرسه آیوی لیگ در نیوهیون واقع شده است.

لوپز ۵۲ ساله علیرغم پیوند نزدیکش با ویولت، در مراسم به این مهمی غایب بود.

این چهار نفر قبل از رفتن به یک پیاده‌روی آرام در این منطقه، شام را در فضای باز در رستوران South Bay صرف کردند. در یک نقطه در حین گردش، بن فین را در آغوش گرفت.

گارنر از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۸ با افلک ازدواج کرد و سه فرزند با ویولت، فین و ساموئل ۱۲ ساله دارد.ویولت اوایل سال جاری از دبیرستان فارغ التحصیل شد و مادرش پستی احساسی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که این لحظه را رقم زد.

گارنر در توضیح مجموعه عکس هایش نوشت: «بگو فارغ التحصیل داری بدون اینکه به من بگویی فارغ التحصیل داری».

ویولت پس از اینکه در عکسی که در صفحه اینستاگرام دبیرستانش به اشتراک گذاشته شد، با لباس گرمکنی با نام Ivy League دیده شد.

گفته می شود که لوپز ۵۵ ساله و افلک به طور جداگانه زندگی می کنند و اقتصاد ایران قبلاً گزارش داده بود که آنها اسناد طلاق را آماده کرده اند تا در تاریخ بعدی پرونده را ثبت کنند.

این پنجشنبه، او بی سر و صدا از خانه او در روز تولدش دیدن کرد – سپس آن شب را در کنسرت برونو مارس برای افتتاحیه Intuit Dome در اینگلوود، کالیفرنیا، با دوست دخترش در کنسرت لذت برد.

همچنین روز پنجشنبه قبل از کنسرت برونو مارس، جنیفر در روز تولد بن به دیدار بن رفت  علیرغم اینکه لوپز ماه گذشته تولد ۵۵ سالگی خود را بدون  اسکار گذراند.

بن در ماه ژوئیه یک خانه ۲۰.۵ میلیون دلاری در Pacific Palisades خریداری کرد و در عمارت مجلل آنها در بورلی هیلز  که به قیمت ۶۸ میلیون دلار در بازار فهرست شده است.

 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا