جزئیات واریز مبلغ همسان سازی حقوق بازنشستگان + زمان واریز

بعد از پرداخت یک میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور نیز از تلاش‌های این تشکل برای واریز مبلغ علی‌الحساب به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد. برای دیدن جزئیات بیشتر درباره حقوق بازنشستگان نبض بازار را دنبال کنید.

به گزارش اقتصاد ایران، بعد از پرداخت یک میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی کشور نیز از تلاش‌های این تشکل برای واریز مبلغ علی‌الحساب به حساب بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد.

برای دیدن جزئیات بیشتر درباره حقوق بازنشستگان صد آنلاین را دنبال کنید.محمد اسدی گفت: به جد پیگیر واریز یک میلیون تومان علی الحساب تیر ماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم؛ نباید بین بازنشستگان صندوق‌ها تبعیض قایل شوند. واریز همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری قطعی شد وی از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست کرد از شکاف و تبعیض بین بازنشستگان صندوق‌های مختلف بازنشستگی خودداری شود.

همچنین ثبت‌نام برای وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله دوم از چند روز آینده از طریق کانون‌ های بازنشستگی و دفاتر پیشخوان دولت انجام خواهد شد. این ثبت‌نام به صورت اینترنتی است و نیازی به مراجعه حضوری نیست. با این حال، تمامی ثبت‌نام‌کنندگان به شرط داشتن شرایط لازم، موفق به دریافت وام نخواهند شد. اعلام شده است که «به دلیل محدود بودن سهمیه اختصاصی نسبت به تعداد بازنشستگان و تعداد زیاد متقاضیان، تسهیلات به صورت قرعه‌کشی در سایت تأمین اجتماعی ارائه خواهد شد».

منبع: صد آنلاین

نوشته های مشابه

۱۵ دیدگاه

      1. سلام .چرا وام ۳۰ ملیونی را پرداخت نمی کنید؟چرا بودجه به بانک رفاه نمیدهید تا پرداخت کند؟ وام ضروری یعنی دو ماه بگذرد و خبری از واریز کردن نباشد آن هم برای ۳۰ ملیون .شما که بودجه ندارید چرا وعده های تو خالی می‌دهید.
        باید به حال خودمان خون گریست .که همچنین دولتی داریم که اصلا فکر باز نشست‌ها نیستند..فقط شعار میدهند.وام ۳۰ ملیونی کانون بازنشستگان بانامم در آمده پرونده تکمیل کردم بیشتر از دو ماه داره میگذره می‌گویند آمده واریز است بودجه نیامده آخر تا کی چرا
        بانک رفاه شعبه میرزای شیرازی شییراز

  1. خدا مرگتون بده یک عمر حق کارگر و بازنشستگان را خوردید ، حال که می‌خواهند جلوی فساد و دزدیهای عده ای را بگیرند و با اجرائی کردن همسان‌سازی ، هنوز هم مقاومت میکنید و مانع اجرایی شدن میشوید . نه شرمی نه حیایی ، با کمال وقاحت و پرروئی دستتان را نمیخواهید از جیب مردم بیرون کشید .

    1. چرا می گویی خدا مرگشان بدهد بگو خداوند عمر طولانی با ذلت بسیار بهشان بدهد البته سروصدا نکن خدا خوابه اگر بیدارش کنی اول پدر ماهارا در می آورد
      اینست عدالت

  2. سلام اختلاف سه هزار میلیار چای دبش با بازار آزاد =
    3000*1000000000*( اختلاف آزاد ودولتی =12000 تومام)36میلیون میلیارد فقط این یک قلم تمام مشکلات باز نشستگان. معلمات. پرستاران. و… حل می گرد تازه این از دولت کار وتلاس آقا توی این مملکت سگ صاحبش را نمی شناسد ِ.

  3. نمیدونم این مدیران لایق و کارآمد را از کجاها پیدا میکنند که آنقدر پیگیر مطالبات بازنشسته ها هستند اقای اسدی لازم نیست به جد پیگیر. باشید تا حالا که غلطی نکردید از این بعد هم فکر نکنم کلاهتون پشمی داشته باشه که بتوانید.کاری انجام بدید .

  4. سلام شما را به هر دین و مذهب قبول دارید من کارمند رسمی کشوری راه آهن با سی سال کار سخت بگیرم ۱۰ میلیون اما همکارم با یک شغل چون رسمی نیست با ۲۵ سال کار بگیره ۳۸ میلیون تبعیض بی عدالتی چرا کسی جوابگو نیست

  5. تاآنجاکه می‌دانیم سازمان تامین اجتماعی ثروتمند ترین ارگان بادارا بودن شستا کشتیرانی هواپیمایی قطار رجا سهام بانک رفاوپتروشیمی وغیره میباشد پول برای آقای ویلموتس ۲میلیون دلار از جیب بازنشستگان تامین اجتماعی موجود میباشد (حق الناس) به گفته آقایان پاکدست برای همه امور. ازجیب پاره بازنشستگان پول میباشد جزامورات بازنشستگان من نمی‌دانم واقعا به خداوند وشرافت اعتقاد دارند که اگر داشتن وضعیت سازمان وامثال من باز نشسته بدین گونه نبود(شرمنده زن وبچه) امیدوارم نظرات بنده را درج نمایید. به امیدروزهای بهتر. ممنون

  6. یکی در این کشور از مدعیان به اصطلاح قانون همسان سازی نیست که سوال کنه یک قانون در اجرا چقدر زمان می خواهد؟آنهایی که مصاحبه می کنند و وعده می دهندکجایند؟بخدا اگر ساکت باشید هم خوب است وهم این بازنشستگان شریف دوست ودشمن را می فهمند.

  7. کار رو به جایی رسوندن که از دیدگاه خودشون یعنی با این یه تومن در ماه واسه بازنشستگان مشکلشون حل میشه ؟؟ خجالت هم خوب چیزیه تازه همین یه تومن رو دارن مقاومت میکنن و انگار با این چس تومن انگار کمر مال فیل رو دو لا کردن
    خدا ذلیل کنه اونی که باعث وبانی فلاکت قشر کارمند و کارگر و بازنشستگان هستش

  8. دروغ گفتن یه امر عادی بین دولت مردان است چرا که تمام منابع دردست خودشونه و حقوق های نجومی هم دارند نه عدالتی وجود داره نه متاسفانه تعهدی کسانی که باید دلسوز در راس باشند متاسفانه در هیت دولت وجود نداره یه مشت منافع طلب ملت را احاطه کرده واقعاً باید با دارا بودن این همه منابع خدا دادی نزد این حقیران گدایی کرد لعنت به وزرای حیله گر ودزد

  9. برادران وخواهران بازنشسته دزدی واختلاس انقدر بالا گرفته که دولت وقت فکر کردن به موضوعات پیش پا افتاده وهمسان سازی نیست انصاف داشته باشید همشون در غارت از هم سبقت گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا