خانه رویایی مهدی طارمی در میلان+عکس

مهدی طارمی آماده است تا تمرینات پیش‌فصل خود را با اینترمیلان آغاز کند. طارمی شور و شوق بسیاری دارد تا زودتر به ایتالیا برود و در تمرینات اینتر شرکت کند. مهاجم ایرانی خانه‌ای در میلان پیدا کرده که جزئیات کوچکی برای انطباق سریع با این شهر است

به گزارش اقتصاد ایران، طارمی شور و شوق بسیاری دارد تا زودتر به ایتالیا برود و در تمرینات اینتر شرکت کند. مهاجم ایرانی خانه‌ای در میلان پیدا کرده که جزئیات کوچکی برای انطباق سریع با این شهر است. اتفاقی که پس از معاینات پزشکی و به طور مخفیانه رخ داده و کسی از آن خبری در دست نداشته است.

چند هفته قبل بود که طارمی به میلان رفت و این اقدامات محرمانه را انجام داد. میلان مرکز ناحیه لومباردی در شمال ایتالیاست. منطقه‌ای میان کوه آلپ و رودخانه پو. جایی که طارمی باید با آنجا خیلی زود وفق پیدا کند.

طارمی برای شروع کمپ آماده سازی در اختیار سیمونه اینزاگی قرار می‌گیرد و با ورودش به ایتالیا برای دریافت ویزای خانواده اقدام می‌کند. بدیهی است که مانند سایر بازیکنان نراتزوری، طارمی هم تست‌های بدنی را تکرار خواهد کرد، تمرینی اجباری و یکپارچه برای بازیکنان تمام باشگاه های حرفه‌ای در شروع فصل جدید.

عکس/ خانه رویایی مهدی طارمی در میلان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا