خاکسپاری شهید نیلفروشان در کنار مزار شهید کاظمی

پیکر سردار شهید عباس نیلفروشان، پس از جست‌وجوها پیدا شد و به درخواست وی، در گلستان شهدای اصفهان و در کنار مزار شهید حاج احمد کاظمی به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش اقتصادایران، علی نیلفروشان، فرزند سردار شهید عباس نیلفروشان در گفت‌وگویی اعلام کرد: «الحمدالله پیکر پدرم پیدا شد و از این بابت خوشحال هستیم. اگر هم پیدا نمی‌شد، ما راضی به رضای خدا بودیم.»

آرزوی شهید نیلفروشان از دوران کودکی تا شهادت

وی با اشاره به دغدغه‌های پدرش از کودکی افزود: «از زمانی که بچه بودیم، مسئله فلسطین و قدس همیشه از دغدغه‌های اصلی پدرم بود. ایشان این موضوع را جزو اساسی‌ترین مسائل خود می‌دانستند و همیشه در مورد آن صحبت می‌کردند.»

فرزند شهید نیلفروشان ادامه داد: «پدرم از ۶ سالگی آرزوی نابودی رژیم صهیونیستی را داشتند و علاقه‌مند بودند در این راه به شهادت برسند. در دوران جنگ با داعش، با اینکه نگران سلامتی ایشان بودیم، می‌گفتند که من در این جنگ شهید نخواهم شد و رژیم صهیونیستی مرا به شهادت می‌رساند. این آرزو را همیشه در دل داشتند و در نهایت به آن رسیدند.»

جزئیات مراسم خاکسپاری

علی نیلفروشان با اشاره به مراسم تشییع پیکر پدرش گفت: «مراسم تشییع احتمالا در تهران و اصفهان برگزار خواهد شد. پدرم از گذشته تمایل داشتند که در گلستان شهدای اصفهان و در کنار مزار شهید حاج احمد کاظمی به خاک سپرده شوند، و این وصیت ایشان نیز عملی خواهد شد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا