خزانه جواهرات ملی مجددا بازگشایی شد

خزانه جواهرات ملی امروز پس از برگزاری مراسم رسمی بازگشایی که همیشه با حضور مسئولان مربوطه از بانک مرکزی انجام می‌گیرد، میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان محترم بود.

به گزارش اقتصاد ایران، با توجه به درخواست بازدید علاقه‌مندان از خزانه جواهرات ملی و نظر به اتمام عملیات عمرانی؛ این مجموعه از امروز دوشنبه مورخ ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۳، همچون روال گذشته بازگشایی شد و در روز‌های شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۳۰ به منظور بازدید عموم برقرار خواهد بود.

شرایط بازدید از موزه جواهرات

کارشناسان موزه در ایام بازدید، ضمن پاسخگویی به سوالات علاقه‌مندان پیرامون اشیای موزه، اطلاعات تخصصی دقیقی از دوره تاریخی مربوط، زمان ساخت، کاربری و میزان و نوع فلزات گران‌بها و همچنین جواهرات و سنگ‌های قیمتی بکار رفته در ساخت این «گنجینه نفیس و بی‌نظیر» ارائه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، خزانه فعلی جواهرات ملی در سال ۱۳۳۴ ساخته و در سال ۱۳۳۹ همزمان با تاسیس بانک مرکزی ایران، افتتاح گردید و جواهرات گران‌بهای آن نیز به این بانک سپرده شد و اکنون نیز در صیانت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

مردم به منظور بازدید از این مجموعه، می‌توانند نسبت به تهیه بلیت در محل خزانه جواهرات ملی به نشانی تهران، میدان امام خمینی (ره)، خیابان فردوسی، نرسیده به چهارراه استانبول، نبش کوچه بانک مرکزی، ساختمان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. دوستان ، رفقا ، هم وطن عزیز
    سعادت دین و دنیا و آخرت ما همه بدست فرزند راستین حضرت زهرا (علیهالسلام),حضرت مهدی صاحب الزمان(علیه اسلام) و همه مشکلات من و شما فقط بدست این آقا حل میشه و نه کس دیگه، بیایید همه به جد شهیدش آقا اباعبدالله (ع) قسمش بدیم تشریف بیارند نه تنها ایران بلکه کل دنیا رو از هر فساد و اختلاس و بیماری و بی عدالتی و فقر و ظلم و جنایت نجات بدند همه ما رو ، ،حتی اونهایی که دست شون از این دنیا کوتاه شده و گرفتارند اونها هم به واسطه رحمت حضور این فرزند راستین خاندان وحی الهی نجات پیدا کنند ،
    آمین یا رب العالمین

  2. الّلهم لولیک الفرج.ان شاالله که هر چه سریعتر تشریف فرما بشوند و شاهد اجرای مبارزه با فسادایشان با مفسدان باشیم وآن ۸هزار نفر ی را که در شهر زوراء ( تهران) وعده دادند گردن واعدام خواهند کرد را آغاز کنند تا ریشه ی ظلم وفساد ورانت خواری، نزول خواری ودیگر معظلات کشور را حل وفصل بفرمایند .ان شاالله🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤❤❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا