بازار خودرو چشم انتظار پایان انتخابات

امروز (چهارشنبه6 تیر 1403) بدون هیچ‌ تغییری به کار خود ادامه داد و با این شرایط خودروهای داخلی و مونتاژی همچنان ثبات قیمت داشتند. تحلیل‌گران می‌گویند بازار نفس خود را حبس کرده و به جمعه و خروجی انتخابات نگاه می‌کند.

به گزارش اقتصاد ایران، استپ قیمت امروز وارد چهارمین هفته خود شد و با این شرایط رکوردی عجیب در این خصوص ثبت کرد. فعالان بازار خودرو معتقدند تعطیلی میان هفته (روز گذشته)  یکی از دلایل اصلی ثبات قیمت خودرو‌های داخلی محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد فعالان این بازار در انتظار تعیین سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ هستند و در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود سرنوشت این بازار نامعلوم خواهد بود.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت. بر اساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز و بنابر اطلاعات قیمتی کارنامه، «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار امروز کشف قیمت نشد، قیمت این خودرو در آخرین روز هفته گذشته هم سایت‌های خودرویی درج نشده بود.

از سوی دیگر در بررسی بازار خودرو‌های داخلی می‌‌توان گفت «پژو ۲۰۷ اتوماتیک» هم ۸۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییری نداشت. به گزارش اقتصادنیوز، «هایما S7» هم یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومانی ماند. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» در بازار ۹۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت.

«رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار ۶۱۸ میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «پژو پارسLX» هم امروز ترمز کشید و  ۸۳۵ میلیون تومانی ماند.

اکو 6

 قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»،«کوییک دنده‌ایS»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.  از سوی دیگر امروز «شاهینG» در بازار ۷۲۰ میلیون تومانی ماند.

خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر بودند، با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۴۴۱ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم ۴۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش اقتصادنیوز، ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم ۴۲۰ میلیون تومانی و تغییر قیمت نداشت.

بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۲۹ میلیون تومان قیمت‌ خورد و قیمت «اطلس» هم بدون تغییر در بازار ۵۶۸ میلیون تومانی شد.

اکووو 6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا