درگیری فیزیکی عوامل ارشاد اصفهان در کنسرت محسن یگانه+فیلم

درگیری عجیب عوامل اداره ارشاد اصفهان با «محسن یگانه» در پشت صحنه کنسرت ۱۸ و ۱۹ این خواننده در اصفهان، باعث شد یگانه به تندی از این رفتارها در روی صحنه انتقاد کند.

به گزارش اقتصاد ایران، بنا به اطلاعاتی که به «بیلبورد» رسیده، برخی کارمندان اداره ارشاد و حراست اصفهان در شرایطی که «محسن یگانه» در حال استراحت در اتاق اش بود، اصرار به دیدار حضوری و برخی صحبت ها و تذکرات را به او داشتند. ممانعت اطرافیان یگانه از ورود این افراد به اتاق یگانه، منجر به درگیری فیزیکی و کلامی بین کارمندان اداره ارشاد اصفهان و حراست، با اطرافیان محسن یگانه شده است.

پس از بالا گرفتن این درگیری ها «محسن یگانه» نیز وارد معرکه شده و این جنگ لفظی و فیزیکی بالاگرفته و لحظات و تصاویر تلخی خلق شده است.
محسن یگانه نیز زمانی که کنسرت در سانس دوم شروع شده، به تندی از این رفتارهای همیشگی در اصفهان انتقاد کرده است.

حواشی رخ داده در این کنسرت باعث شده اداره کل ارشاد اصفهان تصمیم به لغو اجراهای این خواننده در آبان ماه که قرار بود در اصفهان برگزار شود، بگیرد.

پیش تر مسئولان اداره ارشاد اصفهان که تصمیمات استانی را ارجح تر از وزارت ارشاد میدانند، حواشی فراوانی را در اجرای علیرضا قربانی باعث شدند که با حضور و پیگیری وزیر ارشاد مجبور به عقب نشینی شدند.

ممانعت از حضور نوازنده خانم ارکستر امین بانی و راغب، علیرغم اخذ تمام مجوزهای قانونی، دیگر رفتارهای غیرقانونی اداره ارشاد اصفهان در مواجهه با کنسرت ها و خواننده ها بوده است.

منبع: بیلبورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا