آغاز سود سهام عدالت متوفیان از امروز

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادر گفت: سود سهام عدالت متوفیان از ۲۴ اسفند ماه برای وراثی که تشکیل پرونده داده بودند پرداخت خواهد شد.

به گزارش اقتصاد ایران، مجید عشقی رئیس سازمان بورس وارواق بهادر در گفتگو با خبر ۱۴ با بیان اینکه پرداخت سود سهامداران مستقیم و غیرمستقیم عدالت از ساعاتی قبل  آغاز و تا فردا بعدظهر ادامه می‌یابد گفت: دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد. مبلغ سود پرداختی با توجه به میزان سبد سهام عدالت هر سهامدار متفاوت خواهد بود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد:  سود سهام عدالت  وارث هم متناسب از زمانی که تشکیل پرونده داده‌اند پرداخت می‌شود و تا به امروز سود سهام عدالت ۳۶۰ هزار نفر پرداخت شده است.

برخورد با شرکت های متخلف

عشقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه  هنوز تعدادی از شرکت‌ها سود سهام عدالت را پرداخت نکرده اند گفت: متاسفانه با وجود پیگیری‌های سازمان بورس، ۸ شرکت سود سهام عدالت خود را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکردند که این سازمان اقدامات قانونی لازم را برای دریافت سود سهامداران انجام خواهد داد تا بعد از تامین وجه از سوی شرکت‌های سرمایه‌پذیر، مابقی سود به حساب سهامداران واریز شود.

او با اشاره به اینکه با تمامی شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را پرداخت نکرده‌اند برخورد خواهد شد گفت: در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ که در اواخر آذرماه امسال انجام شد، شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار سود واریز کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

۱۲ دیدگاه

  1. چرا‌دروغ‌میگید‌من‌وارث‌هستم‌برج‌ده‌تشکیل‌پرونده
    دادم‌ولی‌سود‌متوفی‌رو‌واریز‌نکردن

  2. باسلام ما توی خونواده خودن ۴نفر سهام عدالت دارن اما متاسفانه برای هیچکدام از افراد خانواده من این مقداری پول را که این سایت از قول آقای عشقی گفتند ندادن بیشترین پول که دادن ۷۴۰هزار تومان است وکمتر ۳۳۰ تومان دادن خبری از رقم اعلام شده بود نیست نه این بار دفعه قبل هم نبود

  3. سود سهام عدالت من همیشه به موقع برام‌ واریز شده حتا امسال دوره اول هم واریز شد ولی دوره دووم که تا امروز باید واریز میشد نشده برای تمام افراد خانوادم واریز شده جز من

  4. این خبر کامل و درست نیست.پدر من خرداد۱۴۰۲ فوت کرد.من بعنوان نماینده ورثه ،برای سهام عدالت پدرم ثبت نام کردم و سیستم نوبت ۱۹اسفند را داد وقتی به بانک ملت مراجعه کردم ،معاون شعبه گفت ما برای
    فوتی های قبل از ۱۳۹۹تشکیل پرونده میدهیم ،شما بروید ۱۴۰۳ مراجعه کنید ،گفتم چه تاریخی؟گفت اعلام خواهد شد!!!!حالا این خبر بدون اشاره به تاریخ ،کلا گفته ۲۴ اسفند سهام پرداخت شده !!!!تازه میگویید برای سهام یک میلیونی ،۹۰۶ هزار تومن پرداخت میشه در حالیکه دو روز پیش ،۴۴۶هزار تومن به حسابم پرداخت شد

  5. خدا خیرتون بده پدر و مادر و خواهر من سال ۱۳۹۰ فوت شدن. آذر ماه تشکیل پرونده دادیم هنوز واریز نشده ۱۲ سال سودشون کجا رفته؟ سهامشون هم به سهام من و خواهرم باید اضافه میشده که هنوز نشده.

  6. من برای پدر و مادرم تو آذر ماه با ۷۰۰هزار تومان در کارگزاری تشکیل پرونده دادم . کد پیگیری هم برام اومد اما سودی پرداخت نشده .

  7. ما ۵ ماه پیش در دفتر پیشخوان همه کارها انجام دادم، الان میگن نمیشه، مگه سیستم یکپارچه نیست، اطلاعات از دفاتر پیشخوان بگیرید تا مردم بیشتر اذیت نشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا