سرلشکر سلامی: صهیونیست‌ها فکر نکنند که زدند و گریختند!

سرلشکر سلامی: صهیونیست‌ها فکر نکنند که زدند و گریختند، آن‌ها حتما ضربه می‌خورند و نمی‌توانند بگریزند

به گزارش اقتصاد ایران، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در خصوص انتقام ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: صهیونیست‌ها درس‌های بزرگی خواهند آموخت و عبرت خواهند گرفت که دیگر با دم شیر بازی نکنند.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در باریکه غصب شده در محاصره مسلمانان است و کابوس عمل قطعی ایران آنان را شب و روز می‌لرزاند.

اینها نمی‌توانند به حیات سیاسی خود ادامه دهند و نشانه‌های ظاهری پایان حیات سیاسی آنان را می‌بینیم، مقاماتشان از تعادل ذهنی خارج شده‌اند، آشفته هستند ‌و راه نجاتی نیست و هر لحظه منتظر مرگ هستند.

اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت، کی، کجا و چگونه؟ حتما متفاوت عمل خواهد شد و این معما زمانی برای همه حل می‌شود.

نباید اسرائیل غاصب و‌هم پیمانانش فکر کنند، می‌زنند و می‌گریزند بلکه باید بدانند می‌خورند و نمی‌توانند بگریزند. درس‌های بزرگی خواهند آموخت و عبرت خواهند گرفت که دیگر با دم شیر بازی نکنند و این ملت ایستاده است.

ما مطمئن هستیم به فضل الهی این داستان را تمام خواهیم کرد.

منبع: جماران

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. به این حرفا میگن رجز مثل حرفه‌ای گذشته که می‌گفت اگر یک تار مو ازسر یک ایرانی کم شود پشمالوی رو میکنیم البته رجز تو مایه کوچه وبازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا