سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال محروم شد

دروازه بان تیم استقلال که در مصاحبه اخیر خود به انتقاد از شرایط این باشگاه پرداخته بود از سوی مسئولان باشگاه محروم و اجازه حضور در تمرینات را نخواهد داشت.

به گزارش اقتصاد ایران، سیدحسین حسینی که قرار بود امروز پنجشنبه در تمرین استقلال حضور داشته باشد با تصمیم مدیران باشگاه از حضور در تمرینات محروم و احتمالا دیدار آینده آبی پوشان را هم از دست خواهد داد. این تصمیم پس از آن گرفته شد که کاپیتان آبی پوشان در مصاحبه اخیر خود به انتقاد از وضعیت این باشگاه پرداخته بود.

سیدحسین حسینی که به خاطر قراردادش قبل از اردوی تیم ملی با مدیران باشگاه وارد چالش جدیدی شده بود، در بازگشت از اردوی تیم ملی قصد داشت امروز در تمرینات آبی پوشان شرکت کند اما به وی اعلام شد حق حضور در تمرینات را ندارد.

این تصمیم که روز گذشته به کاپیتان استقلال اعلام شد، یکی از مسئولان تیم را بر آن داشت تا با حضور در منزل حسینی با وی گفت و گو زمینه برگشتش به استقلال را فراهم کند اما اصرار این مدیر برای عذرخواهی حسینی و تلطیف رابطه شکرآب شده با مدیران باشگاه جواب نداد و گلر آبی پوشان حاضر نشد از مواضع خود کوتاه بیاید.

کاپیتان استقلال عذرخواهی نکرد

پس از آنکه تلاش های یکی از مدیران باشگاه استقلال برای راضی کردن حسینی به عذرخواهی جواب نداد، این دروازه بان در دیدار با ذوب آهن که روز جمعه برگزار خواهد شد غایب است و حضورش در دیدار برابر النصر در لیگ نخبگان فوتبال آسیا هم در ابهام قرار دارد.

در حالی که باشگاه استقلال مشغول مذاکره با گزینه های خارجی برای انتخاب سرمربی جدید خود است، حالا با چالش دیگری مواجه شده و باید بحران قفس توری را هم مدیریت کند. اتفاقی که می تواند شکست برابر ذوب آهن و النصر تبعات بدی برای هیات مدیره و مدیران باشگاه داشته باشد و چالش بزرگی را برای باشگاه آبی پایتخت رقم بزند.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا