شفاف سازی فدراسیون وزنه‌برداری درباره حواشی اعزام به اسپانیا

فدراسیون وزنه‌برداری در پی حواشی پیش‌آمده برای سفر تیم‌های ملی وزنه‌برداری ایران به مسابقات جهانی اسپانیا و در راستای تنویر افکار عمومی بیانیه‌ صادر کرد.

به گزارش اقتصاد ایران، در متن بیانیه فدراسیون وزنه برداری آمده است: «لیست منتشر شده به‌عنوان نفرات اعزامی به اسپانیا، لیست اولیه‌ای بود که بیش از سه ماه پیش در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ از سوی فدراسیون وزنه‌برداری به شورای برون مرزی ارسال شد و بعد از آن در چند مرحله این لیست دستخوش تغییراتی شد. به طوری که چهار نفر از لیست خارج شدند، چهار نفر با هزینه شخصی اقدام به گرفتن ویزا کردند و با هزینه خود به اسپانیا رفتند.

همچنین پس از تصمیم فدراسیون جهانی با توجه به اینکه یکی از نفرات محروم به اسپانیا رفته بود از اعزام پنج وزنه‌بردار دیگر جلوگیری شد و پنج نفر از جمله رئیس فدراسیون هم از سفر به اسپانیا اعلام انصراف کردند‌‌. در واقع کاروان وزنه‌برداری کشورمان متشکل از ۱۰ ورزشکار، چهار مربی، یک داور، یک پزشک، یک خبرنگار و یک سرپرست به همراه نایب رئیس فدراسیون عازم اسپانیا شد.

با این وجود متأسفانه بعضی افراد با سوءاستفاده از فضای رسانه‌ای، طی روزهای گذشته اقدام به نشر اکاذیب و فراهم کردن خوراک خلاف واقع برای رسانه‌های معاند کردند که فدراسیون با جدیت مراحل شکایت از این افراد و رسانه‌ها را پیگیری می‌کند و از حق خود در برخورد با سودجویان و حاشیه‌سازان کوتاه نخواهد آمد».

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا