علت تاخیر حقوق بازنشستگان چیست؟ + جزئیات

بازنشستگان براساس حروف الفباء حقوق خود را دریافت می‌کنند و در مورد گرفتن حقوق نگران نباشند چون بنا بر اعلام سازمان تامین اجتماعی پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در هفته آتی نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش اقتصاد ایران،  پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از روز از بیستم شهریور براساس حروف الفباء آغاز شده است و تا هفته آینده و روز بیست و چهارم ماه جاری ادامه خواهد داشت؛ پس بازنشستگانی هنوز حقوق نگرفته اند نگران نباشند چون هنوز پروسه واریز حقوق ادامه دارد.

پرداخت مستمری بخش اول بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حرف “الف” شروع می‌شود؛ از بیستم شهریورماه آغاز شده است و مستمری بخش دوم بازنشستگان با حرف “الف” نیز روز ۲۱ شهریورماه  واریز شده است و مستمری بخش سوم بازنشستگان نیز که با حرف “الف” همراه است، ۲۴ شهریور پرداخت خواهد شد.

پرداخت حقوق شهریور ماه بازنشستگان تا یکم مهر و براساس حروف الفبا طبق جدول اعلام شده انجام خواهد شد و بازنشستگان همکار سازمان تأمین‌ اجتماعی آخرین گروه از بازنشستگان خواهند بود که در روز یکم مهر ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

۱۱ دیدگاه

  1. تامین اجتماعی در حال دزدی چند روز حقوق از بازنشستگان است. مثلا کسانیکه بیستم حقوق می‌گرفتند الان شده بیست و پنجم در حقیقت ماه بعد هم با یک روز تاخیر بیست و ششم پرداخت میشود یعنی تامین اجتماعی با تغییر پرداخت از بیست ام به بیست و ششم شش روز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را میدزد چون وقتی پایان ماهیانه حقوق ما بیستم به بیستم که میشد یک ماه الان به بیست ششم به بیست و ششم شده پس این شش روز عقب افتادگی که در ماه اول ماه از سی روز به سی و شش روز تغییر یافته این شش روز را میدزد

  2. تامین اجتماعی .افتاده دست چندتا دزد
    وام میگیری یک روز دیرکرد را محاسبه میکنند ولی تامین اجتماعی پنج روزه حقوق را ندادن این کارشون چیه دزدی از جیب بازنشسته
    اینقدر پرو شدن که این حرفها را بزنیم عین خیالشون نیست

  3. دیگه کارتون رسید به دوزدی چند روز حقوق بازنشستگان این وضع خجالت نمی کشید واقع حق حقوق بازنشستگان دولت خورد بدبختی گرفتاری اون پای بازنشستگان می رارید چرا اعلام نمی کنید تامین اجتماعی ورشکسته هستش چرا دولت همش آمدن از تامین اجتماعی خوردن بردن چرا اینارو علنی نمی کنید بازنشستگان بیچاره چوب ندادم کاریی دولت بخوره فساد تواین کشور نهادینه شده کسی هم نیست جوابگو باشه کجاش تکراری

  4. مهمترین دلیل اینهمه تاخیر و بازی با روح روان مردم دروغگویی و فریبکاری مسئولانی ست که 4 روز دیگر خبرهای اختلاس و… از آنها خواهیم شنید. شما را بخدا با ایمان مردم بازی نکنید

  5. بازنشته بدبخت چکار بر روزگارش میارن حالا اگر موقع انتخابات بود مثلا بیستم رآی گیری بود پانزدهم حقوق واریز میکردن

  6. دزدی تامین اجتماعی از بازنشستگان قبلا نیز صورت گرفته است . بطوریکه تاریخ حقوق من ۲۴ ماه بود تبدیل شد به آخر ماه . یعنی ۶ روز دزدی !!!
    چرا باید همیشه افسوس مسئولین قبلی را بخوریم . یکی از یکی بدتر .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا