فوری/ حقوق شهریور ماه بازنشستگان با تغییرات جدید واریز خواهد شد؟

دیر کرد در واریز مبلغ حقوق بازنشستگان به هیچ عنوان قابل قبول نیست و مسولان نهادهای بازرسی و نظارتی کشور باید به موضوع ورود کنند.عضو هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی از تاخیر ۲ روزه در پرداخت حقوق بازنشستگان خبر داد.

به گزارش اقتصادایران، پرویز احمدی پنجکی در ادامه گفت : چطور است که ۲۵۰ میلیارد تومان با عنوان مسولیت های اجتماعی مصوب می کنند اما از پرداخت حقوق بازنشستگان و صاحبان سرمایه که در گذران زندگی عاجز مانده اند طفره می روند.

وی با بیان این که تاخیر در پرداخت دستمزد مستمری بگیران ماه‌هاست که به رویه در سازمان تامین اجتماعی تبدیل شده است، اظهار داشت: از رئیس جمهور محترم می خواهیم که دستور لازم را در این زمینه صادر کند.

او گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد ناچار خواهیم بود که مستمری بگیران را به شعب تامین اجتماعی هدایت کنیم.

وی گفت: دستمزد مستمری بگیران در ۱۵ هر ماه تمام می شود و بازنشسته برای تامین دارو، پرداخت کرایه خانه ودهها هزینه دیگر باید سر موقع حقوق بگیرد.

 

منبع: خبر آنلاین

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. آخه در کدوم کشور جهان اینهمه افراد غیر مجاز اینهمه مهاجر غیر مجاز میتونه راحت بدون مدرک شناسایی تو شهر های ما تردد کنه آخه مگه مملکت قانون نداره باید اتباع انگشت نگاری بشن و شناسایی بشن فردا اگر جرمی مرتکب شدن دوباره از مرز رد میشن میرن کشور خودشون این که نشد کشور داری چیکار دارید میکنید

  2. کی همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی انجام میشود نیمه دوم سال رسید قول ووعده ها دروغ بود مثل همیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا