قیمت آپارتمان ۱۰۰ متری دو خواب در پردیس/ آبان ماه ۱۴۰۲

افزایش جمعیت، کمبود مسکن و تورمی که در این حوزه وجود دارد، قیمت خانه در تهران را بسیار بالا برده است. از این رو بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای پرداخت اجاره‌ خانه‌های کلان، در شهرهای جدید اطراف تهران خانه‌های بزرگتر و بهتری بخرند.

به گزارش اقتصاد ایران، پردیس از جمله شهرهای اطراف تهران است که توجه خریداران مسکن را به خود جلب کرده است. قیمت آپارتمان در پردیس به طور متوسط نسبت به تهران مناسب‌تر و ارزان‌تر است، همچنین آب و هوای پردیس کوهستانی و معتدل است و از هوای آلوده و ترافیک تهران در آن خبری نیست.

آپارتمان ۱۰۰ متری دو خواب در پردیس

یک آپارتمان ۱۰۰ متری دو خواب در فاز ۲ پردیس ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این ساختمان در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و در مجموع دو طبقه و ۴ واحد است. واحد مد نظر در طبقه اول ساختمان قرار دارد و دارای یک تراس و حیاط اختصاصی است که به بازسازی نیاز دارد. این آپارتمان خوش نقشه دارای پارکینگ و انباری است. آپارتمان هم اکنون تخلیه شده و آماده تحویل به مشتری است.

آپارتمان ۱۰۰ متری بازسازی شده در پردیس

یک آپارتمان ۱۰۰ متری در فاز ۳ پردیس با قیمت ۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه پنجم ساختمان قرار دارد و از آسانسور و پارکینگ برخوردار است. این آپارتمان با قرار گرفتن در یک موقعیت مکانی مناسب به امکانات و خدمات رفاهی دسترسی خوبی دارد. ساختمان در سال ۱۳۹۲ ساخته شده اما در حال حاضر به طور کامل بازسازی شده است.

آپارتمان ۱۰۰ متری نوساز در پردیس

۱۰۰ متری نوساز فاز ۸ پردیس با قیمت ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان می‌رسد. این ساختمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و دارای ۵ طبقه دو واحدی است. واحد مد نظر در طبقه دوم ساختمان قرار دارد و و دارای دو اتاق خواب است. این آپارتمان بسیار خوش نقشه است و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

آپارتمان ۱۰۰ متری کلید نخورده در پردیس

یک آپارتمان ۱۰۰ متری کلید نخورده در فاز ۸ پردیس ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان گذاری شده است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. از امکانات و ویژگی‌های این آپارتمان می‌توان به آسانسور، انباری، پارکینگ، تراس کاربردی و نورپردازی هوشمند اشاره کرد.

اپارتمان ۱۰۰ متری با امکانات کامل در پردیس

آپارتمان ۱۰۰ متری ساخت ۱۴۰۲ در فاز ۱۱ شهر پردیس با قیمت ۲ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دو خواب در طبقه پنجم یک ساختمان ۱۴ طبقه قرار دارد. پارکینگ، سیستم اطفاء حریق، راه پله اضطراری و دو لاین آسانسور بار و نفر از جمله امکانات این ساختمان است. این آپارتمان در منطقه‌ای کوهستانی  و خوش آب و هوا  قرار دارد.

 

منبع: کاماپرس

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا