قیمت لحظه ای پروفیل | قیمت امروز پروفیل در بازار

لیست کاملی از قیمت انواع پروفیل را در سایز و ضخامت های مختلف در این صفحه مشاهده کنید؛ قیمت ها هر روز بروزرسانی می شود.

قوطی و پروفیل مقاطع فولادی توخالی هستند که برای سازه‌های عمرانی و بعضی دیگر از صنایع کاربرد دارند. این محصولات در سایزهای مختلف و در انواع سبک و سنگین تولید می‌شوند. برای استعلام قیمت پروفیل، ابتدا باید نوع محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس قیمت آن را از جدول‌های قیمت درج‌شده در این صفحه استعلام بگیرید.

 

 

«پروفیل آهن نوعی محصول فولادی توخالی با مقطع مستطیل یا مربع است که از طریق خم کردن و جوشکاری ورق‌های نورد گرم با گریدهای ST37، ST44 و ST52 تولید می‌شود و به‌دلیل استحکام و کیفیت بالا کاربردهای زیادی در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی، خودروسازی، کشتی‌سازی و… دارند. قوطی آهن اغلب در ضخامت‌های ۰.۵ تا ۶ میلی‌متر در سایزهای مختلف در بازار موجود است که طول آن‌ها بین ۶ تا ۱۲ متر است.  بازار پروفیل و قوطی آهن این روزها تغییرات سریعی را تجربه می کند و توجه صنعت ساختمان را به خود جلب کرده است؛ زیرا تغییرات قیمت پروفیل آهن می‌تواند تاثیرگذاری زیادی در هزینه پروژه‌های ساختمانی و عمرانی داشته باشد. به همین دلیل تصمیم گیری درست نیازمند اطلاعات دقیق و به روز از قیمت قوطی آهن است تا به مدیران پروژه ها این اطمینان را دهد که بهترین تصمیم مالی را برا پروژه خود اتخاذ نموده اند.»

قیمت پروفیل ممکن است در هر روز نوسان‌هایی داشته باشد؛ به همین دلیل خریداران باید به‌صورت روزانه جدول قیمت این محصول را مورد بررسی قرار دهند. نوسان‌های بازار آهن، میزان عرضه و تقاضا و نرخ تورم و ارز از معیارهای تأثیرگذار بر قیمت روز پروفیل هستند که باعث بالا و پایین رفتن آن در بازه‌های زمانی مختلف می‌شوند.

قیمت پروفیل سبک و سنگین

کارخانه‌های تولیدکننده قوطی پروفیل، این محصولات را در انواع مختلف تولید می‌کنند تا برای نیازهای گوناگون کاربردی باشند. پروفیل‌ها را می‌توان به دو دسته سبک و سنگین تقسیم‌بندی کرد. قیمت هر کیلوگرم پروفیل سبک بالاتر از قیمت پروفیل سنگین است؛ اما از آنجایی که وزن پروفیل سنگین بیشتر است، قیمت هر شاخه پروفیل سنگین بیشتر از قیمت پروفیل سبک است.

پروفیل‌هایی که ضخامت بیشتر از ۱.۵ میلی‌متر دارند، با نام پروفیل سنگین شناخته می‌شوند. این محصولات برای کاربردهایی مثل ساختمان‌سازی و عمران مورد استفاده قرار می‌گیرند که مقاومت قوطی در آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. قوطی پروفیل سبک با نام پروفیل مبلی هم شناخته می‌شود. متریال تولید قوطی‌های سبک، ورق روغنی است. این محصولات برای کاربردهای ظریف مانند ساخت مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت سایزهای مختلف پروفیل

قیمت پروفیل در آهن آنلاین براساس هر کیلوگرم از محصول اعلام می‌شود؛ وزن هر شاخه از قوطی‌های فولادی بین ۵ تا بیش از ۱۰۰ کیلوگرم متغیر است. این محصولات در سایزهای مختلف (از ۱۰ تا ۸۰ میلی‌متر) تولید می‌شوند. این محصولات همچنین ضخامت‌های مختلف (از ۰.۷ تا ۴ میلی‌متر) دارند. هرچقدر ضخامت محصول بیشتر باشد، وزن بالاتری دارد و قیمت هر شاخه از آن نیز بیشتر می‌شود. برای محاسبه قیمت پروفیل ابتدا باید با استفاده از جدول وزن، وزن هر شاخه ۶ یا ۱۲ متری آن را پیدا کنید و با ضرب وزن در قیمت هر کیلوگرم، نرخ نهایی پروفیل را به دست آورید. در جدول‌های این صفحه آخرین قیمت پروفیل به ازای هر کیلوگرم برای سایزهای مختلف این محصول اعلام شده است.

«آهن آلات، شامل مجموعه گسترده‌ای از محصولات فولادی مانند میلگرد، تیرآهن، انواع ورق، انواع پروفیل آهن و… است که کاربردهای فراوانی در ساخت ساختمان‌ها و سازه‌های فلزی دارند. این محصولات براساس استانداردهای مختلفی نظیر ASTM، DIN، و EN تولید می‌شوند. قیمت آهن آلات تابع فاکتورهای متعددی از جمله نوع، ابعاد، ضخامت، کارخانه تولیدکننده، نرخ ارز، شرایط بازار و … است. این امر سبب نوسانات دائمی قیمت روز آهن تولیدکنندگان مختلف می‌شود؛ به گونه‌ای که شاهد تفاوت‌های قابل توجه در قیمت‌ها خواهیم بود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا