قیمت دام زنده برای عید قربان اعلام شد

قیمت دام زنده امروز اعلام شد. براساس داده‌های منتشر شده، قیمت گوسفند زنده در استان تهران از 300 هزار تومان شروع می‌شود و تا 330 هزار تومان ادامه دارد.

به گزارش اقتصاد ایران، در استان اصفهان قیمت گوسفند زنده از ۲۷۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان در بازار متغیر است. در استان خراسان رضوی قیمت گوسفند زنده به حداقل ۳۲۰ هزار تومان و حداکثر ۳۲۵ هزار تومان می‌رسد.

این محصول در استان فارس نیز با قیمت ۲۸۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان خریداری می‌شود. همچنین گوسفند زنده در استان همدان با قیمت ۲۸۰ هزار تا ۳۱۰ هزار تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

در استان قم هم قیمت دام زنده از ۳۰۰ هزار تا ۳۰۵ هزار تومان متغیر است. گوسفند زنده در استان مرکزی نیز از قیمت ۳۰۰ هزار تا ۳۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. کمترین قیمت متعلق به استان چهارمحال و بختیاری است که از ۲۶۰ هزار تا ۲۷۰ هزار تومان نوسان دارد.

قیمت گوساله زنده در استان‌های مختلف کشور
در استان تهران گوساله زنده ۱۸۵ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. گوساله زنده در استان اصفهان حداقل ۱۸۵ هزار و حداکثر ۲۰۰ هزار تومان در بازار توزیع می‌شود.

در استان خراسان رضوی قیمت گوساله زنده از ۱۸۵ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان است. در استان فارس از ۱۹۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.

در استان همدان نیز قیمت گوساله زنده از ۱۹۰ هزار تا ۲۰۵ هزار تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. در استان قم هم قیمت گوساله زنده از ۱۸۵ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۲۰۴ هزار تومان ادامه دارد.

در استان مرکزی نیز قیمت‌ها از ۱۹۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان است.

کمترین قیمت گوساله مربوط به استان چهار محال و بختیاری است که ازقیمت ۱۸۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان در بازار فروش می‌رسد.

منبع:فردانیوز

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. مانند برنج شمال قیمت را دولت ودلال واسطه وکشاورز بالا بردن تنها راهش هم نخریدن هست بزنید با نخریدتان توی سر این کشور بی سر وسامان عامل گرانی هم همین دولت هست پارسال کیلویی ۱۳۰ تا ۱۴۰ بود امسال خود دولت قیمت ۲۵۰ تا ۲۸۰ نرخ قیمت زد تازه دامدار هم ۵۰ تومان به وزنش اضافه کرد شد کیلویی۳۵۰ قربانی هم واجب نیست تازه واجب هم باشد ملتی که در تورم وگرانی وفقر هست این سنت غیر واجب میشود کلا بابا کشور ما فعلا بی در ودروازه ودزد باژ هست بقول احمدی نژاد ملت خودشان را مدیریت کنند کسی بداد شان نمی رسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا