قیمت دلار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

قیمت دلار امروز شنبه 16 اردیبهشت 1402 در سایت مرکز مبادله ارز و طلا رقم 42 هزار و 306 تومان را نشان می‌دهد و برای چندمین روز متوالی رقم جدیدی برای آن اعلام نشده است؛ اتفاقی که چند بار دیگر هم در ماه‌های اخیر رخ داده بود.

به گزارش اقتصاد ایران به نقل از اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ همچون روزهای اخیر ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان اعلام شده است.

قیمت یورو در این مرکز ۴۶ هزار و ۶۴۰ هزار تومان اعلام شده که نسبت به روز پنجشنبه حدود ۱۰۰ تومان کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت درهم امارات در مرکز مبادله همانند قیمت دلار مبادله بدون تغییر مانده و همچنان عدد ۱۱ هزار و ۵۱۹ تومان را نشان می‌دهد.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۴۶۰ تومان، ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان و ۱۰ هزار و ۴۷۲ تومان درج شده است.

همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلا حدود ۲ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان اعلام شده که کاهش اندکی نسبت به پنجشنبه داشته است.

قیمت ارز توافقی

تا حوالی ساعت ۱۳:۳۰ امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ قیمت دلار ، قیمت یورو و قیمت درهم امارات در نرخ‌های توافقی صرافی‌های مجاز در سایت کانون صرافان، به‌روزرسانی نشده و همچنان قیمت‌های پنجشنبه را نشان می‌دهد.

روز پنجشنبه قیمت دلار توافقی حدود ۴۱ هزار و ۹۰۰ تومان، یورو توافقی حدود ۴۵ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت درهم امارات به صورت توافقی هم در سایت این کانون بطور متوسط ۱۴ هزار و ۵۱۲ تومان اعلام شده بود.

با این حال، در سایت‌ها و کانال‌های اطلاع‌رسانی در زمینه قیمت‌های روز بازار آزاد، قیمت دلار در نرخ‌هایی که بانک مرکزی غیررسمی می‌داند، با اندکی کاهش نسبت به آخرین روز هفته قبل، در حدود کمتر از ۵۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

در اتفاقی عجیب، قیمت‌های انواع سکه نیز در سایت کانون صرافان ایرانیان بدون تغییر مانده و از حوالی بعدازظهر پنجشنبه تا کنون به‌روز نشده است.

تا حوالی ظهر روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ قیمت سکه امامی در سایت کانون صرافان حدود ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، قیمت نیم سکه حدود ۱۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز حدود ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده بود.

از چند روز قبل سایت کانون اتحادیه طلا و سکه نیز از دسترس خارج شده و همچنان با اختلال مواجه است و در نتیجه دسترسی به نرخ‌های این اتحادیه نیز وجود ندارد.

البته در نرخ‌های غیررسمی‌ترِ بازار، قیمت سکه و همچنین نیم سکه و ربع سکه با کاهش مواجه شده‌اند و به ترتیب در کانال‌های ۳۳، ۱۹ و ۱۲ میلیون تومان اعلام شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا