قیمت طلا و سکه ۱۸ مهر ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه سه روز افزایشی را پشت سر گذاشته است. بازار طلا در حالی دیروز به کار خود پایان داد که انس جهانی، تنها افزایشی ۱۲ دلاری داشت اما تحرکات قیمت طلای جهانی پیوسته صعودی است. بازار امروز به این صعود، چه واکنشی نشان می‌دهد؟

به گزارش گروه بازار پارسینه،  قیمت طلا و سکه پس از ۶ ماه رکودی و نوسان کاهشی قیمت‌ها با اخبار و رویدادهای نامساعد منطقه در سه روز گذشته همواره صعودی بود. به نظر می‌رسد افزایش‌های میلیونی روزهای اخیر یک تنه توانسته کاهش‌‌های نیمه ابتدایی سال را جبران کند.

در جدول زیر قیمت طلا و انواع قطعات سکه در لحظه گشایش بازار امروز قابل مشاهده است.

قیمت طلا و سکه 18 مهر 1402

این در حالی است که فعالان بازار طلا چشم به نوسانات قیمت دلار در پی افزایش تنش میان نیرو‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی دارند. به اعتقاد آنها با فروکش‌ کردن تب جنگ درگرفته در منطقه روند قیمت‌ها در بازار طلا به صورت پلکانی کاهشی خواهد شد. آنها می‌گویند روند تقاضا با وجود رشد شارپی قیمت طلا و سکه تغییری نکرده است و مبادلات این بازار در تعادل قرار دارند.

گفتنی است در طول معاملات طلا و سکه در بازار دیروز قیمت انس جهانی طلا افزایش نزدیک به ۱۲ دلاری داشت؛ اما پس از بسته‌شدن بازارها طلای جهانی با رشد ۳۰ دلاری نیمه کانال ۱۸۰۰ دلاری را رد کرده و در لحظه نگارش این گزارش در حال پیشروی در منطقه مذکور است. طلای جهانی با قیمت ۱۸۶۲ دلاری در حال معامله است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا