محبوب ترین بازی قرن به روز شد+فیلم

بازی کانتر استرایک که یکی از محبوب ترین بازی های قرن محسوب می شود با نسخه جدید خود به دنیای رقابت ها بازگشت.

 

کانتر استرایک (سی‌اس  مجموعه‌ای از بازی‌های ویدئویی تیراندازی اول شخص تاکتیکی چند نفره است که در آن تیم‌های تروریستی برای انجام یک عمل تروریستی (بمب‌گذاری، گروگان‌گیری، ترور) اقدام می‌کنند در حالی که ضد تروریست‌ها سعی می‌کنند از آن جلوگیری کنند (خنثی کردن بمب، نجات گروگان، اسکورت). اولین بازی این مجموعه در ویندوز در سال ۱۹۹۹ با نام کانتر استرایک منتشر شد. این بازی در ابتدا به عنوان یک مود برای هف لایف منتشر شده بود؛ سپس حق مالکیت فکری مود به ولو داده شد و این شرکت آن را به صورت یک محصول فیزیکی در سال ۲۰۰۰ منتشر کرد.

پس از بازی اول، کانتر استرایک کاندیشن زیرو توسط ترتل راک استودیوز و ریچیال انترتینمنت توسعه یافت و در مارس ۲۰۰۴ منتشر شد. هشت ماه بعد شرکت ولو، کانتر استرایک: سورس را منتشر کرد که بازسازی نسخه اصلی کانتر استرایک ۲۰۰۰ بود و اولین نسخه از مجموعه که بر روی سورس جدید ولو اجرا می‌شد. چهارمین بازی از مجموعه اصلی، کانتر-استرایک: گلوبال آفنسیو، توسط ولو و با توسعهٔ هیدن پث انترتینمنت در سال ۲۰۱۲ برای ویندوز، مک‌اواس، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتشر شد. همچنین عنوان کانتر استرایک ۲ در مارس ۲۰۲۳ با ذکر تاریخ انتشار آزمایشی در تابستان ۲۰۲۳ معرفی شد.

 

 

کانتر استرایک ۲

ولو در ۲۲ مارس ۲۰۲۳، کانتر استرایک ۲ را معرفی کرد که از موتور بازی سورس ۲ استفاده می‌کند. در ابتدا به عنوان یک ارتقاء رایگان برای گلوبال آفنسیو با تاریخ انتشار در تابستان ۲۰۲۳ اعلام شد.در ۱ سپتامبر ۲۰۲۳، به صورت بتا محدود منتشر شد،و بازی اصلی در ۲۷ سپتامبر جایگزین گلوبال آفنسیو شد.

 

رتبه بندی جدید CS
با رتبه بندی جدید CS فراتر از جهانی باشید
رتبه‌بندی CS شما یک اندازه‌گیری قابل مشاهده از عملکرد Counterstrike شما است و تعیین می‌کند که در جدول امتیازات جهانی و منطقه‌ای در کجا قرار دارید. برای دریافت رتبه بندی CS خود، مسابقات را در حالت برتر به روز شده (حالت رقابتی Active-Duty Pick-Ban ما) به تنهایی یا با دوستان خود بازی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا