پشت پرده تخریب گسترده قالیباف

مدیر عملگرا و توسعه گرایی است که در 20 سال اخیر در بخش های مختلف عرصه اجتماعی و سیاسی کشور اعم از شهرداری، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس شورای اسلامی کارنامه موفقی دارد.

به گزارش اقتصاد ایران، تجربیات و سوابق مهم ۲۰ ساله اخیر محمدباقر قالیباف در عرصه های سیاسی، اجرایی، قانونگذاری و نظارت از وی یک مدیر تراز ملی و انقلاب ساخته است. مدیری که ظرفیت پذیرش مسئولیت های سنگین را داراست و شاید به همین دلیل از سوی برخی جریانهای خاص با تخریب مواجه می شود.

تخریب های این روزهای این مدیر موفق کشور را صرف نظر از رقابت‌های سیاسی و انتخاباتی باید در کارنامه موفق وی، ولایت پذیری و تلاش شبانه روزی در حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آنها جستجو کرد.
البته تخریب ها در مورد قالیباف همواره وجود داشته اما در ماه های اخیر و با ثبت نام کاندیدا های مجلس دوازدهم به مراتب بیش از گذشته شد و در روزهای اخیر به بالاترین حد رسیده است.
تخریبی هایی که عمدتا برخی موضوعات جزئی را مد نظر می دهند و البته لشگر رسانه ای و سایبری هجمه ها را پررنگ می کنند.
این در شرایطی است که حتی منتقدان و تخریب کنندگان قالیباف نمی توانند عملکرد وی را زیر سوال ببرند.

وی در نیروی انتظامی دوره جدیدی را آغاز کرد که تمامی اقدامات و فعالیت ها جدید و همگام با استاندارد های روز پلیس بود.

منتقدان وی حتی اقدامات ماندگار قالیباف در شهرداری را نمی توانند منکر شوند اقداماتی که چهره کلان شهر تهران را تغییر داد و فعالیت های عمرانی که زندگی در پایتخت را آسان تر کرد.

اما حجم بیشتراین تخریب ها از سهم خواهی گروه ها و جریانات مختلف است. وقتی آنها در مورد خواسته های خود به در بسته می‌خورند هجمه ها آغاز می‌شود.همجمه هایی که از مرزهای اخلاقی نیز رد میشود

اما قالیباف در مواجهه با تمامی این بد اخلاقی ها همواره تلاش شبانه روزی را مد نظر قرار داد و لحظه ای رویه خود را در فعالیت های جهادگونه کنار نگذاشته است.

کارنامه کاری قالیباف در امور اجرایی

اما در میان نامزدهای انتخابات، قالیباف، تنها نامزدی است که کارنامه دارد و گذشته اش در امور اجرایی در سطح کلان و ملی پیش روی رای دهندگان قرار دارد. بر اساس همین کارنامه، با تاکید می توان گفت که توان ،ظرفیت مدیریتی، سوابق و تجربیات قالیباف از پنچ کاندیدای دیگر این دوره انتخابات ریاست جمهوری بیشتر و قویتر است و همانطور که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر مقام معظم رهبری در اجتماع عظیم مردم در ۱۴ خرداد امسال در سی‌وپنجمین سالگرد عروج حضرت امام خمینی(ره) فرمودند باید رئیس جمهوری «پُرکار»، «فعال»، «آگاه» و «معتقد به مبانی انقلاب» انتخاب کرد. ویژگی هایی که می تواند در محمدباقر قالیباف آن را یافت.

منبع: برهان خبر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. خداییش بفرمایید چقدر شیتیل گرفتید این اراجیفو درمورد قالیباف به خورد ملت بدین…اگه حتی هر شش نفرم باهم رئیس جمهور بشن مردم بازم تو تنگنا و فقروفلاکت دست و پا خواهند زد….آب از سرچشمه گل‌آلود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا