محمد مخبر: انتظار می‌رود حماسه تشییع رئیس جمهور شهید، در انتخابات هم رخ دهد

سرپرست ریاست جمهوری گفت: انتظار می رود همان حماسه ای که در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید اتفاق افتاد، در انتخابات هم رخ دهد.

به گزارش اقتصاد ایران، محمد مخبر در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم بر اساس مسئولیتی که همیشه احساس کرده و ماموریتی که به لحاظ شرعی دارند، حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند. انتظار می رود همان حماسه ای که در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید اتفاق افتاد، در این انتخابات هم رخ دهد.

وی ادامه داد: وظیفه دولت، فراهم کردن امکانات حضور پرشور مردم در انتخابات است که این امکانات چه به لحاظ شعب اخذ رأی چه سایر امکانات در حد خیلی خوبی دیده شده است. وظیفه دیگر دولت تامین امنیت است. ما دشمن داریم و باید از امنیت مراقبت کنیم که با همکاری همه دستگاه‌های مربوط، این امنیت تامین شده و هیچ مساله ای نخواهیم داشت.

مخبر با بیان اینکه رهبری رای مردم را حق الناس می دانند، افزود: یکی از وظایف جدی دولت، مراقبت از این حق الناس است که در این زمینه اتفاقات خوبی استاده است. نامزدها هر چه نماینده خواسته اند در هر شعبه ای دارند. همه دستگاه های مسئول از رای مردم مراقبت می کنند. روش رای گیری در ایران، امکان غیرسلامت را ضعیف می کند و در این ۴۰ سال اتفاقی که کل سرنوشت انتخابات را تغییر دهد، رخ نداده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا