مدیر عامل فورد عاشق شیائومی SU۷ است!

مدیر عامل فورد عاشق یک خودروی چینی به نام نام SU۷ که در اواخر سال ۲۰۲۳ رونمایی شد ،است او معتقد است شیائومی یک غول در صنعت و یک برند مصرفی است که بسیار قوی‌تر از اکثر شرکت‌های خودروسازی است.

به گزارش اقتصادایران، اگر بخواهید از میزان نفوذ و گستردگی خودروسازان چینی مطلع شوید، باید بدانید که مدیرعامل فورد که انتظار می‌رود مالک بالاترین مدل فورد باشد، سوار یک خودروی چینی می‌شود و عاشق آن شده است!

مدیرعامل فورد، جیم فرلی، اعتراف کرد که ماه‌هاست از یک خودرو برقی چینی به نام شیائومی SU۷ استفاده می‌کند و نمی‌خواهد آن را کنار بگذارد.

فرلی در مصاحبه‌ای که روز دوشنبه در یوتیوب منتشر شد، به برنامه Everything Electric Show گفت: “دو سال گذشته، دو سفر به چین داشتم که به معنای واقعی کلمه الهام‌بخش بودند. آخرین مورد درباره محصول شیائومی بود. در آمریکا، شرکت‌های سازنده تلفن همراه بخشی برای ساخت خودرو ندارند؛ اما در چین، هواوی و شیائومی، دو شرکت بزرگ تلفن همراه به شکل ویژه‌ای در این بخش فعال‌اند. ”

شیائومی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در چین، اولین خودروی سواری خود را به نام SU۷ در اواخر سال ۲۰۲۳ رونمایی کرد. این خودرو با تقاضای زیادی روبه‌رو شد و کل تولید سال ۲۰۲۴ آن در ۲۴ ساعت به فروش رسید. در حال حاضر، این خودرو دارای یک لیست انتظار شش ماهه است. فرلی در ادامه افزود: “شیائومی یک غول در صنعت و یک برند مصرفی است که بسیار قوی‌تر از اکثر شرکت‌های خودروسازی است. من دوست ندارم زیاد در مورد رقابت صحبت کنم، اما من یک شیائومی می‌رانم. ما یکی از آنها را از شانگهای به شیکاگو آوردیم و اکنون شش ماه است که آن را می‌رانم و نمی‌خواهم آن را کنار بگذارم. ”

جیم فرلی

منبع: تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا